Gjest spent på svar Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Min kjære er ikke skapt blant de største (ikke bitteliten, men litt mindre enn gjennomsnittet), og det er helt OK for meg, men jeg har lyst til å gjøre så mye jeg kan utav akten, og gjerne variere. Og trenger å lære av noen som har lengre erfaring med dette: Hvilke stillinger er bra, der man unngår at den "detter ut"? Vanligvis er jeg glad i å bli tatt bakfra (doggy style), men kvir meg for å ta initiativ til dette da jeg har opplevd at selv de med normal størrelse detter ut av og til. Noen som har gode ideer?
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Tror ikke det at "den" detter ut har så mye med penisstørrelsen å gjør, men mer det at han som styrer "den" trekker den for langt ut ved hvert støt.... altså at han har for store hoftebevegelser slik at "den" sklir ut av "den"
Frk Johansen Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Du ligger på ryggen/siden, med bena "vridd"/"saksestilling" han står på knærne, mellom bena dine. En herlig stilling synes jeg. Alternativt kan han løfte opp det ene benet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Er vanlig at penis detter ut i ny og ne, ikke noe å tenke på.. men kan forstå det kan være litt pinlig for begge tidlig i forholdet
Sans Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Hva om du ligger på ryggen med beina godt bakover, altså på skuldrene hans? Kan love deg at det skal vanvittig mye til for at det ikke går. Også er det herlig i tillegg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå