Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 15. januar 2008 #101 Skrevet 15. januar 2008 Og en del hysteriske..? :gjeiper: Hystriske?? Fordi noen har andre grenser enn deg? Så fordi noen har andre grenser en deg så er de hysteriske? Nice.........Du skjønner hvor tåpelig det blir?? Så om jeg lever i et åpent forhold hvor sex med andre er ok for meg, men du synes det ikke er greit, så er du hysterisk?? Fok har ulike grenser lille venn, og bare fordi noen har strengere grenser enn deg betyr ikke det at de er hysterisk, de har bare andre verdier enn deg. Vil par har stripper på sine utdrikkingslag så be my guest så lenge de er klar over hvor langt stripperne muligens kan gå. Jeg forstår det ikke, og har andre grenser, men de må få gjøre som de vil. Men, det er mange som ikke er klar over hvor langt strippere faktisk kan gå når de er innleid til private utdrikkingslag. sier ikke at ALLE gjør det, men ganske mange utifra det jeg har fått gjennfortalt. Men, men, jeg og min kjære er nok et veldig hysterisk par, siden våre grenser ikke tillater lapdance med tilhørende klåing. Uff så pripne vi er
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. januar 2008 #102 Skrevet 15. januar 2008 Hystriske?? Fordi noen har andre grenser enn deg? Så fordi noen har andre grenser en deg så er de hysteriske? Nice.........Du skjønner hvor tåpelig det blir?? Så om jeg lever i et åpent forhold hvor sex med andre er ok for meg, men du synes det ikke er greit, så er du hysterisk?? Fok har ulike grenser lille venn, og bare fordi noen har strengere grenser enn deg betyr ikke det at de er hysterisk, de har bare andre verdier enn deg. Vil par har stripper på sine utdrikkingslag så be my guest så lenge de er klar over hvor langt stripperne muligens kan gå. Jeg forstår det ikke, og har andre grenser, men de må få gjøre som de vil. Men, det er mange som ikke er klar over hvor langt strippere faktisk kan gå når de er innleid til private utdrikkingslag. sier ikke at ALLE gjør det, men ganske mange utifra det jeg har fått gjennfortalt. Men, men, jeg og min kjære er nok et veldig hysterisk par, siden våre grenser ikke tillater lapdance med tilhørende klåing. Uff så pripne vi er Ja da er vi mange som er pripne her Jeg må være den pripneste av de alle
Gjest Gjest_Bandida_* Skrevet 15. januar 2008 #103 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har selv vært på strippeklubb med venninner, og fikk stripper i 30 års dag. Strippeklubb var bare gøy, stripper hjem var sååå harry. Min kjæreste er ikke interessert i å ha noen stripper, og jeg vet at hans venner ville ikke tatt han med på det heller. Selv om jeg ikke ville blitt sjalu om det skjedde, for ja jeg er så sikker på forholdet vårt, så hadde jeg blitt litt skuffa... Veldig godt poeng som var skrevet tidligere, dette er ting man gjør som singel, ikke i ett forhold. Så hvorfor skal man finne seg i det før bryllupet da. Dessuten er det faktisk super-harry........ Men svar til tråd-starter: du har absolutt rett i å blande deg, du vil vel gifte deg med en som tar hensyn til dine følelser?
DDuck Skrevet 15. januar 2008 #104 Skrevet 15. januar 2008 Jeg vikke ikke ha likt det i det hele tatt... pga selvtilliten og at det er meg han skal tenne på og ikke andre... ikke det at jeg vet om han ville tent på det eller ikke, men men..
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #105 Skrevet 16. januar 2008 jeg er gutt/mann og har vært på strippeklubb flere ganger sammen med kompiser. Dette er kun for gøy, jeg blir ikke kåt av å se på dem, ikke tror jeg kompisene mine blir særlig kåte heller. Jeg synes noen av dere undervurderer mannfolka litt.. Det er faktisk ikke slik at bare vi ser en naken dame så går vi helt av skaftet! jeg blir faktisk litt fornærma over det jeg leser.. Men når det er sagt, så er det stor forskjell på strippeklubb og "hjemmestripp", og jeg er enig i at man bør være litt skeptisk til hjemmevarianten, men er det snakk om en strippeklubb så er det ganske uskyldig. Selvfølgelig har den kommende brud "lov" til å si hva hun mener om saken, men jeg synes ikke noe om forbud eller trusler. Dette kan gjerne virke provoserende, spesielt om man ikke har noen god begrunnelse (f.eks bare sier at man syns det er harry eller at man er utro (for det er man faktisk ikke)). Tror uansett de fleste menn vil respektere damas ønske så lenge det blir fortalt på en ordentlig måte uten hysteri.
Gjest Gjest_brura_* Skrevet 16. januar 2008 #106 Skrevet 16. januar 2008 Det bør selvsagt være høyde under taket til å fortelle at man er misfornøyd/ikke liker visse situasjoner partneren kan havne i. Men dersom en stripper er nok til at man truer med å droppe hele giftemålet så syns jeg kanskje at man faktisk SKAL droppe giftemålet. Skal det så lite til for å skifte mening om livspartneren sin tror jeg desverre ikke ektepakten vil holde uansett... Hva blir det senere ? "Jeg pakker kofferten og tar med meg barna dersom du spiser overtidsmat alene med din kvinnelige kollega på kvelden ? "
Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 16. januar 2008 #107 Skrevet 16. januar 2008 Det bør selvsagt være høyde under taket til å fortelle at man er misfornøyd/ikke liker visse situasjoner partneren kan havne i. Men dersom en stripper er nok til at man truer med å droppe hele giftemålet så syns jeg kanskje at man faktisk SKAL droppe giftemålet. Skal det så lite til for å skifte mening om livspartneren sin tror jeg desverre ikke ektepakten vil holde uansett... Hva blir det senere ? "Jeg pakker kofferten og tar med meg barna dersom du spiser overtidsmat alene med din kvinnelige kollega på kvelden ? " JA! Det å spise overtidsmat med kvinnelig kollega og ha lapdance er HELT det samme.........Mulig du bare prøver å provosere, eller du er litt mindre smart, men en lapdance går faktisk langt over streken for hva som er ok i et forhold for noen, og det må respekteres. Det er opp til hvert enkelt par å definere grenser i et forhold, og for endel vil lapdance være over grensen. Jeg lurer litt på hvor MYE enkelte mener skal være ok i et forhold, for noen her inne sier til nesten alt, at dersom forholdet ikke tåler DET så bør man kanskje ikke være sammen...........Tåpelig mene nå jeg. Dette går faktisk på ulike verdier, moral og grenser, som er ulike for ulike mennesker, og det må repsekteres uten at man blir kallt hysterisk, tåpelig, og bedt om å droppe hele bryllupet.
Caramba Skrevet 16. januar 2008 #108 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke lest tråden, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med en stripper på mannen min sitt utrikningslag. Jeg vet at han hadde blitt skikkelig flau og sikkert litt småsur på kameratene sine. De hadde garantert gjort det kun for å drite ham ut... Hadde nok fått oss en god latter av hele greia, tenker jeg. Hadde han tent litt på det så hadde jeg jo også fått glede av det, ikke sant?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2008 #109 Skrevet 17. januar 2008 JA! Det å spise overtidsmat med kvinnelig kollega og ha lapdance er HELT det samme.........Mulig du bare prøver å provosere, eller du er litt mindre smart, men en lapdance går faktisk langt over streken for hva som er ok i et forhold for noen, og det må respekteres. Det er opp til hvert enkelt par å definere grenser i et forhold, og for endel vil lapdance være over grensen. Jeg lurer litt på hvor MYE enkelte mener skal være ok i et forhold, for noen her inne sier til nesten alt, at dersom forholdet ikke tåler DET så bør man kanskje ikke være sammen...........Tåpelig mene nå jeg. Dette går faktisk på ulike verdier, moral og grenser, som er ulike for ulike mennesker, og det må repsekteres uten at man blir kallt hysterisk, tåpelig, og bedt om å droppe hele bryllupet. Enkelte tror jo at deres forhold er perfekt, så om andre vil ha det på en annen måte, så er vi hysteriske, har det fælt i forholdet, vi har dårlig selvtillit og er usikre på oss selv! Hvor umodent er ikke det da? Å ikke kunne se at andre vil leve etter sine preferanser og sin måte ,uten å heve seg over andre! Forøvrig helt enig med deg
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 20. januar 2008 #110 Skrevet 20. januar 2008 Hei Jeg har lest på denne tråden både før og etter min blivende manns utdrikningslag, og jeg må si jeg har endret litt mening... I utgangspunktet har jeg tenkt at strippeklubb er greit nok, mens "hjemmebesøk" er mindre greit. Men etter at min kjære ble tatt med på strippeklubb i sitt utdriknigslag nå nylig, kjenner jeg på meg selv at jeg misliker det sterkt! Man føler nå en gang det man føler, og har ikke alltid styring over det. Har ikke lyst å være den pripne vanskelige dama, men jeg kan ikke noe for det, synes det hele kjennes svært ubehagelig. Jeg stoler 100% på min samboer, men likevel blir jeg helt kvalm av tanken. Kan ikke skjønne hvorfor de må oppsøke nakne damer bare fordi han skal gifte seg. Føler det viser en holdnig som sier at ekteskapet er en tvangstrøye - så må han få rast fra seg før det er for sent. Men tror også dette har mye med valg av forlover og hvilket forhold du som brud har til ham. Jeg har dessverre ikke veldig godt forhold til hans forlover, og da blir nok frontene sterkere. Trist, men slik er det nå bare. Vi har alle ulike prinsipper, og jeg og denne forloveren står langt fra hverandre. For han er livet bare fyll og fanteri, mens for meg er det heldigvis litt mer som er viktig;o) Jaja, jeg kommer over dette. Ikke verdens undergang. Jeg gleder meg fortsatt vanvittig til å si JA til mannen jeg elsker.
rsa Skrevet 20. januar 2008 #111 Skrevet 20. januar 2008 Jeg vil ikke at kjæresten min skal på strippeklubb. Det har jeg sagt fra om, og han respekterer det. Han har ikke behov for å dra på strippeklubb, men sier samtidig at å dra på strippeklubb ikke betyr at gutta ønsker å være utro / såre kjærestene sine / stikke av. Det synes jeg er fair. Samtidig er det viktig at man respekterer den andre partens ønsker. Klarer man ikke det, så er det ikke strippeklubben i seg selv som er problemet....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå