Gjest hufse-tufsa Skrevet 25. desember 2007 #81 Del Skrevet 25. desember 2007 hei tåka. en skikkelig hufsa-klem sendes i din retning. ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. desember 2007 #82 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år Håper 2008 blir alt du ønsker deg, Tåka. Kose deg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2007 #83 Del Skrevet 31. desember 2007 GODT NYTT ÅR Tåka Ønsker deg masse godt og fint i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. desember 2007 #84 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Godt nyttår! Håper 2008 blir et flott år for deg og dine! Jeg håper jeg kommer sterkere tilbake i 2008! Endret 1. januar 2008 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. januar 2008 #85 Del Skrevet 10. januar 2008 Tåka Nå måtte jeg innom å skrive litt i tråden din Håper du har hatt en bra jul. Gleder meg til å "se" deg igjen når du føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tåka Skrevet 21. januar 2008 #86 Del Skrevet 21. januar 2008 Hallo mine duer! riktig godt nytt år. Her er livet blitt til det normale igjen. Sambo og jeg gjør et nytt forsøk på å holde liv i forholdet. Har blitt en familieforøkelse her også. Fått meg en hund til. En hannhund, som er blanding er borderbeagle. Vakker gutt! 6 mnd gammel og full av krutt! Tussi er kjempefornøyd over å fått en lillebror. Ellers har jeg vært på sykehus pga lungebetennelse, men er på bedringens vei. Håper dere også har det bra. :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. januar 2008 #87 Del Skrevet 21. januar 2008 Tåka Koselig å se deg igjen. Håper dere finner ut av problemene. Morsomt med valp da :rødme: Lager masse liv Godt du er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. januar 2008 #88 Del Skrevet 21. januar 2008 Hallo mine duer! riktig godt nytt år. Her er livet blitt til det normale igjen. Sambo og jeg gjør et nytt forsøk på å holde liv i forholdet. Har blitt en familieforøkelse her også. Fått meg en hund til. En hannhund, som er blanding er borderbeagle. Vakker gutt! 6 mnd gammel og full av krutt! Tussi er kjempefornøyd over å fått en lillebror. Ellers har jeg vært på sykehus pga lungebetennelse, men er på bedringens vei. Håper dere også har det bra. :love: Tåka Så utrolig godt å "se" deg igjen. Fint å høre at livet er blitt til det normale igjen. Har tenkt masse på deg. Masse lykke til :rødme: Og gratulerer med familieforøkelsen Lungebetennelse ja. Ikke til å spøke med, så godt du er på bedringens vei. Ha en kjempefin dag Tåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #89 Del Skrevet 25. januar 2008 God helg, Tåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. januar 2008 #90 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, god helg Tåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. februar 2008 #91 Del Skrevet 8. februar 2008 innom for å ønske deg en god helg. Håper alt er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. februar 2008 #92 Del Skrevet 8. februar 2008 Slenger meg på jente79 sin helgehilsen. Vi har ikke glemt det vett du Tåka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2008 #93 Del Skrevet 27. februar 2008 Tåka Håper du har det bra, og at vi ser deg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. juni 2008 #94 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå måtte jeg leite deg frem Tåka. Hvor er du blitt av da? Håper du har det bra. Sommer fra Ulva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. oktober 2008 #95 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det var denne tråden du mente ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå