Gå til innhold

I Tåkeheimen

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

:vinke: Tåka, og velkommen til din egen tråd. Så koselig å se deg igjen. Du har en hel fanclub her vett du :klemmer:

Fint å høre at du har det bra :)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en vits til deg Tåka:

Det forelskede paret stirret opp mot en stjerneklar vinterhimmel da han sa:

-Skal jeg vise deg Sore Bjørn?

- Er du gal? sa hun

-Tenk om det kommer noen! :fnise:

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom tråden din for å si hei Tåka :) Var så koselig å "se" deg igjen i helgen, og så fint at du likte tråden :jepp:

Håper du får en super uke, og så sees vi kanskje til helgen igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nå må jeg inn å skrive litt her også. :jepp: Tråden din hadde lagt seg alt for langt bak.

Det nærmer seg helg, og kanskje får vi se deg her Tåka :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten fredagsvits til deg Tåka.

God helg :klemmer:

Blått problem!

Det var en gang en mann som oppdaget at han var blitt blå på den ene testikkelen. Siden han var både ugift og barnløs, ble han engstelig og gikk til legen.

”Nå, min gode mann, hva feiler det så Dem?”

”Vel... eh... den ene... eh... testikkelen min er blitt blå.”

Legen fikk så se på denne testikkelen, hvorpå han raskt foreslo følgende :

”Nei, dette kan spre seg, så vi må nok skjære den bort.”

Mannen stusset over dette, men gikk til slutt med på å få utført amputering. Tross alt hadde han fremdeles den andre testikkelen i behold.

Et par måneder senere oppdaget han til sin fortvilelse at den gjenværende testikkelen også hadde blitt blå. Siden han fremdeles både var ugift og barnløs, ble han redd og gikk til legen igjen.

”Nå, min gode mann, hva feiler det så Dem denne gangen?”

”Vel.. Jeg er redd for å si det, men den andre testikkelen har nok også blitt blå. Det spredte seg visst likevel.”

Legen fikk på ny se på underlivet hans, hvorpå han raskt foreslo samme løsning :

”Nei, for at dette ikke også skal spre seg til selve penisen Deres, så er det best vi skjærer bort også den gjenværende testikkelen. Og de vet hva det innebærer?”

”J-ja”, svarte mannen sorgfullt, men gikk likevel med på det. Tross alt ville han fremdeles få anledning til å nyte seksuallivets gleder.

Vel, et par måneder senere oppdaget mannen at det eneste som ikke burde skje, likevel skjedde. Penisen hans ble blå. Han våget nesten ikke å gå til legen på ny, men likevel kom han seg av gårde. Tross alt var dette et være eller ikke være for hans seksualliv. Dessuten var han fremdeles ugift og ganske så uberørt.

”Nå, min gode mann, De vender atter tilbake. Har De fått samme problem igjen?”

”Vel... Hadde jeg hatt tre testikler, så ville jeg nok kunnet svare ja på Deres spørsmål, men nå er det altså selve penisen som er.. ja.. blitt blå. Som De skjønner, er dette svært viktig for meg.”

Legen så nok en gang på skrittet hans, hvorpå han til all forferdelse foreslo akkurat den samme terapien. Ellers kunne mannen dø, proklamerte legen. Men som erstatning skulle mannen få et lite gult rør å late vannet gjennom.

Mannen ble helt fra seg over dette, men et liv uten sex var da i det minste bedre enn intet liv. Etter en liten tenkepause gikk han derfor med på amputeringen.

Ironisk nok ble også det lille gule røret blått etter et par måneder. Nå ble mannen sint og gikk sporenstreks til legen.

”Nå, min gode mann, De er visst riktig en gjenganger her, De!”

”Ja, det kan du skrive opp! Gjett hva som NÅ har skjedd: det lille røret du opererte inn har OGSÅ blitt blått! Har du noen geniforklaring denne gangen også, kanskje?!”

Med ett satte legen i å gapskratte lenge og hjertelig. Mannen ble enda mer indignert og utbrøt :

”Er DETTE et tidspunkt å ta frem latteren på?”

Omsider hulket legen :

”De må visst begynne å bruke truser, min gode mann. Olabuksene Deres farger av!”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter opp tråden din litt Tåka med en liten vits:

Ektemannen hadde den leie uvanen å omtale kona i ufine vendinger :jepp:

Et utrykk han ofte brukte var "et gammelt trøskjeverk" om henne.

Etter at de hadde kommet hjem om kvelden etter en aften med venner, og mannen hadde hatt flere sleivspark til kona, la de seg som vanlig.

Mannen ble nå sulten på kona og begynte å stryke og kjæle med henne som han pleide når trykket økte :jepp:

Da ble det imidlertid for mye for kona, og hun sa brysk til han:

Trur du eg sedde i gang trøskjeverket for et halmstrå :fnise:

Ble nok ikke noe :sengekos: den kvelden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: mine vakre duer! Nå er jeg tilbake, ser dere har holdt liv i meg selv om jeg ikke er tilstede. :roser: takk takk ;)

Artig vits Ulva :fnise:

Hvordan får jeg lagt til linken hos meg, skjønner ikke plukket av sånt jeg :sjenert:

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tåka

Så koselig å ha deg tilbake :klemmer:

Får å få inn link går du på kontrollpanelet ditt og klikker på endre signatur. Du har en knapp som heter sett inn link (grønn + på). Kopier linken til dagboka, lim den inn og trykk OK.

Kan så skrive tittelen du vil at dagboka di skal ha i signaturen.

Voila, skal det funke. Bare spør om du lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Tåka, så koselig å ha deg tilbake :hoppe::hoppe::hoppe: Har savnet deg vett du :klemmer:

Klart vi måtte holde liv i tråden din, når vi først hadde startet den, og håpet at du likte den :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jente79, det funka jo! :fnise:

Livet vandrer videre etter et liv i sus og dus på rehab..Er tilbake for fullt, men er travelt opptatt. Har begynt med julerengjøringen..puh..for et slit! Har sluttet å røyke siden sist..16 dager i dag uten en giftpinne mellom fingrene..Når jeg klarer det klarer alle det. Deilig å bruke tida mi på å røyke, men jeg kan ikke love at jeg holder det gående. ;)

Fikk trent mye på rehab og har gått ned 5 kg, men går vel opp ijen i samme fart som jula siger innpå tenker jeg. :ler:

Ha en fin fin dag flickor :forumstroll:

Endret av Tåka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kuttet ut røyken og du har det bra :klem:

Jeg klarte ikke å klikke på noen link når jeg prøvde å klikke på signaturen din... Sikker på at du limte inn den først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...