Amalie_85 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå er jeg i bare sutrehumør. Jeg er en sånn person som spiser en ting på brødet i lange tider før jeg blir lei. Jeg vil ikke ha noe annet. Og nå har jeg spist leverpostei de siste dagene, og det var en halv boks igjen i går, nå er det ingen ting. Vi hadde en liter melk som jeg hadde kjempe lyst på fordi det er som oftes det jeg drikker på morran, og jeg har fått vondt i magen av magesyre så da hjelper melk. Men har vi det. NEI Og ikke er jeg i form til å dra ut å handle, så jeg må vente til de to andre kommer hjem fra trening. Grrrrrrrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. februar 2008 #502 Del Skrevet 2. februar 2008 Skal jammen ikke være greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 2. februar 2008 #503 Del Skrevet 2. februar 2008 dakkar deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, det er synd i meg Men det her er noe jeg ville irritert meg over uansett. Men bare at nå kjenner jeg at jeg blir mer uvel av å ikke spise frokost enn ellers. Det er litt slitsomt. Så syns jeg det er irriterende fordi min "bedre" halvdel vet at jeg bare drikker melk til frokost f.eks. *sukk* Jaja.....får bare irritere meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 2. februar 2008 Akkurat nå har jeg det veldig fint *godsukk* så nå skal jeg gå å legge meg ved siden av min kjære å håpe på at jeg får låne en arm. God natt jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. februar 2008 #506 Del Skrevet 3. februar 2008 Håper du fikk en fin natt i armkroken til din kjære Blir det bollespising i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 #507 Del Skrevet 3. februar 2008 Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #508 Del Skrevet 3. februar 2008 Håper du fikk en fin natt i armkroken til din kjære Blir det bollespising i dag da? Fikk låne en armkrok en stund Boller? :klø: hvorfor skal det bli boller? Merker at jeg blir skikkelig frustrert når jeg ikke får sovet noe sammenhengende. Lille mann er jo neste hos oss 1000 ganger for det ene å det andre, og han har trampa rundt i dag, og han har brukt sofaen som hoppeslott. Grrrr....sofaen er ikke ett lekested. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. februar 2008 #509 Del Skrevet 3. februar 2008 Er fastelaven i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 3. februar 2008 Er fastelaven i dag åja, folk spiser boller da. det er ikke noe vi praktiserer her. har aldri vært vant til det! aldri smakt sånne boller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 3. februar 2008 æææsj....den ene puppen har nå begynt å gi fra seg en blank væske unødvendig tidlig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. februar 2008 #512 Del Skrevet 4. februar 2008 Det merkes godt når man ikke får sammenhengende søvn ja. Blir ikke helt i form da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 5. februar 2008 #513 Del Skrevet 5. februar 2008 Skriver under pa lite sovn... ... Far ikke sove noen ting om dagen jeg da, er sa trott sa trott, men ender opp med a ikke fa roe, bare ligge a kaste meg frem og tilbake i senga, suuper iiriterende Hvordan er formen ellers Amalie, alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 5. februar 2008 Formen er egentlig veldig bra når man ser bort fra bekkenløsninga. Men den er jo ikke merkverdig plagsom hele tiden. Men i dag....AUAUAUAU. Er i barnehage igjen og gikk laaaang tur i ulent terreng. Så på ettermiddagen i dag begynte jeg å kjenne det og nå har jeg kjeeeeeempe vondt. Så blir nok ikke noe tur på meg neste uke nei! Sulten jeg nå så jeg holder på å varme meg rundstykker da jeg ikke har kjøpt brød så jeg sparer det til i morra Så er det sovetid, er kjempetrøtt, enda jeg sov nesten 2 timer tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #515 Del Skrevet 6. februar 2008 20 uker Grattis med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #516 Del Skrevet 6. februar 2008 20 uker Tenk at du er halvveis :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. februar 2008 #517 Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis med 20 uker tenk at det har gått så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. februar 2008 #518 Del Skrevet 6. februar 2008 for 20 uker Deilig og være halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 6. februar 2008 #519 Del Skrevet 6. februar 2008 Huff, den bekkenlosningen.. Noe jeg virkelig haper jeg slipper unna, selv om det helt sikkert er verdt gaven pa slutten 20 uker og halveis, gratulerer sa masse! weeeee... Kjenner liv og herjing i magen du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 6. februar 2008 20 uker Grattis med halvveis! 20 uker :danser:Tenk at du er halvveis :-D Grattis med 20 uker tenk at det har gått så fort for 20 uker Deilig og være halvveis Nååå så søte dere er Tenk at jeg er halvveis Huff, den bekkenlosningen.. Noe jeg virkelig haper jeg slipper unna, selv om det helt sikkert er verdt gaven pa slutten 20 uker og halveis, gratulerer sa masse! weeeee... Kjenner liv og herjing i magen du da? Får krysse fingrene for at du slipper Kjenner masse liv, har gjort det siste uka. Så nå kjenner jeg noe hver dag, på mandag var det så mye liv at det nesten av slitsomt. For hver gang jeg satt meg ned kjente jeg det inni magen, så jeg ble sittende helt rart på stolene. Bøyde meg laaaangt bakover. Er greit med litt, men det får da være måte på Kjenner det nå og, tror han våkna av at jeg satt meg ned, har jo vært å gått og gjort ting i hele dag, så han våkna vel av at vugginga stoppa kanskje. God å sliten nå må jeg si. Kjenner det godt i bena og er kjeeeeempe sulten, men min kjære lager middag til meg Han er litt småsyk så han har vært hjemme og lager nå biff med fløtegratinerte poteter. Snakk om lørdagsmiddag midt i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå