jente 79 Skrevet 18. desember 2007 #281 Del Skrevet 18. desember 2007 Godt å høre det ikke bare er meg som har problemer med mammabukser... Prøvde et par i helga. Men de satt som pølseskinn nedover beina... Greit med stretch, men får være grenser.... Blir jo ikke mindre med tida heller... Så da ble det ikke noe kjøp. Får heller ta det en annen gang... Kanskje like greit du fikk sykemelding. Høres ikke bra ut å forsøke jobbing i den formen... Synd det går utover lønna, men det er jo viktigere å ta det med ro når formen er såpass... Får håpe kvalmen gir seg snart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2007 #282 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjenner til problemet. Jeg måtte opp i 40/42. Bruker vanligvis 36-38 vanligvis De har noe tøffe mammadongeribukser på HM og Lindex, men fy søren så stramme de er rundt leggen. Kunne aldri brukt de. Syns det er rart at de lager de så smale, blir jo ikke akkuratt mindre av å være gravid, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. desember 2007 #283 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har gså bukser i str 42, får de på meg men nå er mgen såpass stor at det er ubehagelig å ha stoffet over magen, bretter det ned istedetfor. Går mest i tights og kjole/tunika om dagen, mykere og mer behagelig. Så har jeg en mammajoggebukse som jeg går i hele tiden hjemme. GOD bedring snuppa... Litt ør idag jeg, håper på en bedre dag imorgen. KLemziflengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2007 #284 Del Skrevet 19. desember 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. desember 2007 #285 Del Skrevet 19. desember 2007 De har noe tøffe mammadongeribukser på HM og Lindex, men fy søren så stramme de er rundt leggen. Kunne aldri brukt de. Syns det er rart at de lager de så smale, blir jo ikke akkuratt mindre av å være gravid, hehe. De på Lindex jeg prøvde ja Var kjempefine fra knea og opp, veldig behagelige å ha på. Men jeg får hetta av bukser som klistrer seg til leggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 19. desember 2007 #286 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg syntes det var et mareritt å finne bukser som passer FØR jeg ble gravid. Det ble ikke akkurat noe bedre i svangerskapet. Det er så mange forskjellige modeller og butikker bruker forskjellige størrelse benevnelser. Medium i en butikk er kanskje small i en annen. Jeg har nå vent meg til å ikke tenke så mye på størrelse benevnelser. Kjøper det som passer. Men det er jammen meg ikke lett å finne noe som passer. God Bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. desember 2007 #287 Del Skrevet 19. desember 2007 13 uker å greier, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #288 Del Skrevet 19. desember 2007 Takker for tipset jenter Og ja 13 uker Tiden går nesten fort jo. Er ikke så lenge siden vi fant det ut jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 19. desember 2007 I dag har jeg vært en liten tur hos jordmor for sjekk av urin og nå begynner den å bli fin igjen Så satte hun noen nåler for nakken og hodepina mi. Dro hjem og var egentlig bare kjempe sliten alt, enda jeg ikke hadde gjort noe, fikk ikke sove heller selv om jeg var trøtt, hadde ikke lyst på mat, og følte meg svimmel. Men fikk etterhvert spist og sovna også etter det Så skulle jeg egentlig hente sambo på toget fordi vi skulle hente vaskemaskin og tørketrommel som vi har kjøpt brukt, men bilen starta ikke, men heldigvis var stefar i nærheten siden han skulle frakte det i hans bil for den er stooor. Så kom de hit med alt og vi fikk starta bil og lasta vår gamle vaskemaskin inn i bilen og kjørt den til en jeg kjenner som jeg ga til. Har det litt smått og nettopp fått leilighet gjennom sosialen, så da var det bedre at den gikk dit enn å prøve å få noen få hundrelapper for maskina! Så har jeg pakket inn resten av gavene, så nå skal jeg bare spise litt mens sambo pakker inn gave til meg. Så skal jeg pakke, og da er det sovetid. Skal tidlig opp i morra for å kjøre til oslo, sambo skal på jobb og jeg skal shoppe For da kjører vi opp til svigers når han er ferdig på jobb, for da slipper han å reise tilbake hit for å hente meg (og minstemann som også blir med) Var mange så skal jeg, så da skal vi, så så så.......dårlig språk jeg har. Etter at jeg har lagt meg i dag tror jeg nok at jeg kan ta roen helt over meg. Da er det ikke noe mer jeg trenger å gjøre enn å kjøpe noe i oslo, men det er lissom ikke noe stress. Så nå (der kom den igjen) gleder jeg meg til jul, bare slappe av og spise god mat og kose oss masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 #290 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er også i julemodus nå, tar ferie om noen timer - da skal jeg reise hjem! :juhu: Ønsker deg en riktig god jul, håper formen blir fin over jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. desember 2007 #291 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg en god jul og et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. desember 2007 #292 Del Skrevet 22. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul snupa mi! Gleder meg til å hre hvordan familien reagerer på den gode nyheten.. Håper du får masse fint. alt du ønsker deg og litt til.. Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #293 Del Skrevet 22. desember 2007 Nå er jeg hos svigers og venter på at juleskinka skal bli ferdig, fikk ikke lov til å hjelpe til sånn er det å være på besøk til tider. Vi droppet nyheten her i går, og det var heller en merkelig reaksjon vil jeg si. Det var jaja, det blir vel det her på andre siden og snart (annen slekt til sambo) That`s it! Ikke noe..... Ble litt paff jeg og ikke visste hvordan jeg skulle reagere på det igjen men sambo mener bare at de er sånn og det er jo greit nok det og de vil nok vise litt mer intressere senere. Men minstemann syns det høres kjekt ut å bli storebror, selv om jeg ikke tror han skjønte det helt ennå, han vet hva det er men ikke hvordan ting vil bli, han er jo ikke vant med babyer i det hele og det store. Men han satt på fanget mitt i går kveld og så på tv, så plutselig satt han å prika meg i magen. Så sa han "æresord på at du har baby i magen?" Er ikke sikkert jeg får vært noe mer her inne jeg nå før jeg kommer hjem, litt kjedelig fordi jeg har prøvd meg på denne julekalenderen men er to dager allerede jeg ikke har fått svart på og får kanskje ikke svart på de to neste. Men men....sånn er det. God Jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. desember 2007 #294 Del Skrevet 22. desember 2007 jøss, merkelig reaksjon... Får håpe de blir litt gladere når nyheten har sunket litt... Morsomt at storebroen ble glad. Men er sikkert noe annet i det enn han kan forestille seg nå. Men er nok bare en tilvenning, så blir han sikkert kjempeglad i ha søsken. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. desember 2007 #295 Del Skrevet 22. desember 2007 Får håpe familien blir litt gladere etterhvert da! Hvor gammel er storebroren da? Du får ha en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. desember 2007 #296 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul! Nå er jeg kommet meg hjem... Og her regner det! Ha det fint! Stor Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 23. desember 2007 #297 Del Skrevet 23. desember 2007 Det kan jo hende at de rett og slett ikke syntes nyheten var så veldig overraskende... God jul fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #298 Del Skrevet 24. desember 2007 Meget mulig det ikke var noe overraskelse, og det er greit det men å bare si gratuelere eller ett eller annet Fortalte det her i går, og ble litt mer glede her ja. Pappa syns det var kjempe morsomt, samme med stemor og lillesøster holdt nesten på å ta til tårene, ho tar og lett til tårene. Så det var bare gøy. Så nå vet vel snart alle det, litt morsomt. Takk for julehilsner. Er bare innom en liten tur før jeg skal i dusjen og gjøre meg klar for julen. God Jul :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. desember 2007 #299 Del Skrevet 24. desember 2007 Synes også det var rart å ikke komme med et gratulerer en gang. Men de trenger kanskje litt tid før det går ordentlig opp for dem :-D Koselig med reaksjonene til din familie. Kose deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 27. desember 2007 Endelig hjemme igjen! Nå er all julestria over heeeelt til neste år selv om mamma og stefar kommer nyttårsaften for å være sammen med oss og lillemannen, vår tur til å ha han denne gang Gleder meg nå til å bare ha noen late dager med litt småvasking i hus. Skal og en tur innom jordmor i morgen å bli stukket litt i, skal og spørre om hoftene mine. Får veldig fort vondt i hoftene mine og det bekymrer meg veldig altså! Jeg vil ikke bli syk gravid, jeg vil bare være gravid :gråte: Så må jeg gå innom en "vanlig" helsestasjon og spørre om når det er sånn svangerskapskurs og div. Ellers har jeg fått en masse fint til jul var kjempekoselig og jeg har spist masse god mat og har sikkert mye gravidmage p.g.a. all maten Nå skal vi se på stardust og kose oss litt før vi går å legger oss. Har vært hos mamma på middag, men nå ville vi se litt tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå