Gjest *Mim* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvordan skal jeg erstatte det forslitte "worst case scenario" med norske ord? Edit: trykkleif Endret 22. oktober 2007 av *Mim* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 22. oktober 2007 #2 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) "I verste fall.." er det første jeg tenkte på. Edit: trykkleif. Endret 22. oktober 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Del Skrevet 22. oktober 2007 *skrik* Du mener vel "verste"? Takk for kjapp hjelp, Toro, men det passer ikke helt det heller. I verste fall-tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 22. oktober 2007 #4 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hva med "i verste tenkte tilfelle" ? Endret 22. oktober 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. oktober 2007 #5 Del Skrevet 22. oktober 2007 "Verst tenkelige"-et-eller-annet? :klø: (det er litt sent ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Del Skrevet 22. oktober 2007 Njaaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. oktober 2007 #7 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Katastrofe-et-eller-annet? For eksempel katastrofetenkning, katastrofalt utfall - det kommer jo an på setningen og sammenhengen her da ... :klø: Edit: eh, tror kanskje jeg tenkte på noe annet. Nå er det virkelig sent Endret 23. oktober 2007 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. oktober 2007 #8 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det verst tenkelige utfallet? På den annen side ville det være lettere å finne frem til rett uttrykkhvis du hadde sagt noe om sammenhengen det skal brukes i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. oktober 2007 #9 Del Skrevet 23. oktober 2007 Enig med Brunhilde. Eller "verst tenkelige tilfelle"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå