Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er parfymene sortert? ser ut for at det er etter navnet på parfymen, ikke merket? har gått tilfeldig inn på et par, feks attraction, viste seg å være lancomes attraction - og da ble jeg glad! den skal jeg ha! halv pris - 25 dollar :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O-zone er den jeg har jeg lett etter. Husker godt at jeg likte den prøven jeg fikk for mange år siden, men da hadde jeg ikke råd til den. Siden gikk den i glemmeboka og for noen år siden prøvde jeg å få tak i den igjen. Ikke lett uten VISA. Jeg har heller ikke sett den på tax freen de få gangene jeg har vært utenlands.

Så når den nå endelig kom på tilbud var det på tide å kjøpe den. Om jeg ikke skulle like den like godt lengre, eller kle den, så kan jeg alltids gi den til en av søstrene mine.

Gjest parfyma
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke helt - når jeg går inn på Lovely (SJP) via den 50 % oversikten, koster den billigste der 47 dollar... Er det så billig, da...?

Skrevet
Dette skjønte jeg ikke helt - når jeg går inn på Lovely (SJP) via den 50 % oversikten, koster den billigste der 47 dollar... Er det så billig, da...?

Den billige flasken på 30ml er utsolgt

Skrevet
Og jeg trenger tips om en annen parfyme som passer til en litt eldre dame, har nemlig to bestemødre og har ikke lyst til å gi dem den samme duften.

Min bestemor (sprek dame på 80 år) har to av parfymene på den listen inne på SN, nemlig Red Door og Vanderbilt. Så det kan jo være et tips :)

Skrevet
Jeg trenger forsåvidt noen tips til meg selv også....

Nå bruker jeg Very Valentino gold og silver, Britney Spears Fantasy, og Aqua de Gio. Jeg har også brukt Jean Paul Gaultier Classique i mange år. Nå ønsker jeg meg en ny vinterduft, så det er supert hvis noen har noen tips! :-D

Se mine tips! (som jeg har skrevt i begynnelsen av dette innlegget) de parfymene jeg har nevnt er perfekt for vinterstid :)

Babyphat golden goddess - Kimora Lee Simmons

With love - Hilary Duff

In control - Britney Spears

Skrevet
Min bestemor (sprek dame på 80 år) har to av parfymene på den listen inne på SN, nemlig Red Door og Vanderbilt. Så det kan jo være et tips :)

Huff .. Men ja, de er nok populære blant eldre damer ja ..

Ellers kan jeg anbefale:

Guerlain Meteorites til 104,-

Guerlain Shalimar til 151,-

Laura Biagiotti Emotion til 123,- og 151,-

Laura Biagiotti Laura til 143,-

Perfum's Workshop - Tea Rose til 148,-

Nina Ricci - L'Air Du Temps (100 ml) til 192,-

Dana - Chantilly til 85,-

Celine Dion til 88,-

Skrevet
Finner ikke den Babyphat.....

Ingen av de Linda644 nevner er på salg

Skrevet
Ingen av de Linda644 nevner er på salg

Å.. jeg visste ikke at dere leter etter de på salg... de er nok ikke på salg, men de har de i allefall :)

Skrevet

Okei, Perfumefreek, da håper jeg Incanto Dream er god, for på din anbefaling har jeg bestilt den. *Venter i spenning!!!*

Liker ellers litt spesielle lukter, men min absolutte favoritt for tiden er Anna Sui: Secret Wish, som desverre ikke er på salg. Har lenge brukt YSL sin In Love Again, men den forsvinner så lett. Jeg kjenner den ikke selv..

Skrevet

Linda644, du må lese overskriften :)

Skrevet
Okei, Perfumefreek, da håper jeg Incanto Dream er god, for på din anbefaling har jeg bestilt den. *Venter i spenning!!!*

Liker ellers litt spesielle lukter, men min absolutte favoritt for tiden er Anna Sui: Secret Wish, som desverre ikke er på salg. Har lenge brukt YSL sin In Love Again, men den forsvinner så lett. Jeg kjenner den ikke selv..

Ut ifra de du har brukt før, tror jeg nok du liker denne. Den er kjempegod på datteren min. Håper du blir fornøyd :)

noen som er kjent med kenneth cole sin new york?

http://us.strawberrynet.com/productDetail....64&goChar=K

Det virker som en litt mørk og krydret duft, som passer godt på denne årstiden. Jeg kjenner ikke til den, men du kan lese her hva noen andre mener om den

Skrevet

Må en gå inn på hver enkelt parfyme for å se om de er på salg? Finner ingen link som lister opp alle salgsparfymene jeg...

Skrevet

Nå har jeg bestilt Green Tea fra Elizabeth Arden til mormor til jul, så nå er begge bestemødrepresangene i boks!

Skrevet (endret)
Eg kunne tenkt meg Babydoll...

Ser at de har Babydoll på tilbud (217 kr, 30 ml på Sn) Men på www.Beauty4net.no koster den 199 og frakt er 5 kr :) Håper ikke jeg tipset forsent ;)

Endret av Linda644
Skrevet
Ser at de har Babydoll på tilbud (217 kr, 30 ml på Sn) Men på www.Beauty4net.no koster den 199 og frakt er 5 kr :) Håper ikke jeg tipset forsent ;)

Eg sendte ein bestilling på Babydoll i forgårs, då kosta den ca 110 kroner for 30 ml. Kanskje eg har misforstått noko? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...