Gå til innhold

Noen som vet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har de siste ukene hatt vondt i korsryggen(kommer og går) stikking/verk i brystene (men de er ikke ømme), og stikking rett ved hoftekammen på begge sider. Litt som om jeg har "sting" i siden. Noen som har noen ideer om hva dette kan være??

Kan legge til at jeg som oftest har menssmerter en uke før jeg får mensen. Vet ikke om det har noen sammenheng.

Bare lurer på hva det kan være :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det til mensen nå da?

Og hva er sannsynligheten for at du er gravid?

Gjest StineSola
Skrevet

Jeg tenker at du kan ha en nerve i klem. Det virker veldig sannsynelig når du har sting/varme stikk frem mot brystkassa og hofta. Det kan være en nerve i klem fordi muskelen står i spenn(altså det man kaller kink), det kan også faktisk være en prolaps. Jeg har hatt begge deler av overnevnt, det er vodt men går over. Ikke vær redd hvertfall, for selv med kinker og prolaps klarer jeg å være danser og kjempeaktiv idag.

Ring til en terapaut. Manuellteraputer er mer utdannet enn fysio og kiropraktorer er. Jeg anbefaler manuellterapaut!

Er det kink kan du knekkes opp evt maseres opp. Da kan du bli bra på dagen faktisk.

Er det prolaps må du kanskje ta røntgen og være tålmodig. Rolig trening i 3 måneder er vanlig, sykling, gåturer og svømming.. Men detta vet terapauten så ta deg tid og råd til å få en time fort.

Lykke til!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg hadde mensen for 2 uker siden (første mensdag for 2 uker siden), så jeg tror nok ikke jeg skulle være gravid.

Glemte da jeg startet tråden å skrive at jeg også har vondt i lysken på begge sider.

Hm..prolaps tror jeg ikke det er :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...