Gå til innhold

dårlig gjort


Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

skulle liksom lest lekser jeg da , men sitter her og taster som en gal i steden....

er egentlig dårlig gjort av dere og skrive så mye interesant her inne at jeg bare må følge med........ :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Et godt råd, titt innom her, men ikke engasjer deg i ALT, da får du ikke tid til så mye annet.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Mitt inntrykk er at det er mange "nettopp dumpet av damen"-menn her inne. Nå skal de prøve å skjønne hva som gikk galt, og finne ut om det fremdeles finnes gode kvinner der ute.

Eller single menn som er nysgjerrige på hvordan kvinner tenker og som velger å spille sine kort litt på kvinnens premisser. Det er ok å ha god kjennskap til kvinnehjernen hvis du akter å fakke det tilhørende.

Eller gifte/samboende menn som kanskje kjeder seg litt i sitt samliv, eller har litt trøbbel nå for tiden, og prøver å forstå kvinnen litt bedre eller sprite opp sitt forhold.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

vel , er ikke nylig dummpet av dama.

prøver ikke og forstå damer for derved og "få draget" på de og er ikke gift eller samboer.

er faktisk bare her for at det er mye morsom og interesang lesning her..

ikke alle menn er ute eter dame forde om de er single eller leser dame ting :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ikke dumpet av damen, ikke single, kjeder meg ikke og har heller ikke trøbbel i forholdet.

Hmm. Jeg er sannsynligvis ikke her. :(

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Skidrow.. du er ikke den eneste ;) Burde lest til eksamen nå jeg, eller aller helst sovet :oops:

Men jeg klarte å holde meg borte en hel uke, og snart blir jeg borte nesten to uker :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Mitt inntrykk er at det er mange "nettopp dumpet av damen"-menn her inne. Nå skal de prøve å skjønne hva som gikk galt, og finne ut om det fremdeles finnes gode kvinner der ute.

Eller single menn som er nysgjerrige på hvordan kvinner tenker og som velger å spille sine kort litt på kvinnens premisser. Det er ok å ha god kjennskap til kvinnehjernen hvis du akter å fakke det tilhørende.

Eller gifte/samboende menn som kanskje kjeder seg litt i sitt samliv, eller har litt trøbbel nå for tiden, og prøver å forstå kvinnen litt bedre eller sprite opp sitt forhold.

Vibeke

Dette er mitt inntrykk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Jeg er ikke dumpet av damen, ikke single, kjeder meg ikke og har heller ikke trøbbel i forholdet.

Hmm. Jeg er sannsynligvis ikke her. :(

:)

Da er du kanskje en dame du da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg er bare her for å få flest mulig til sengs.

Gjerne i serier på fire og fire, evt. mer. Hvis jeg ikke får dem til sengs - puljevis - med en gang, gidder jeg sjelden å være her.

Ellers nøyer jeg meg vanligvis med å sitte ved siden av jenter på bussen - er mye godt samvær i det.

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Ja, du mener det med bussen hørtes stusselig ut? :ler:

Men du har faktisk et poeng i det første innlegget ditt: vi gutta som vanker her har et hemmelig våpen i forhold til andre stakkarer, som må nøye seg med håndbøker og slikt :briller:

Hvis man er usikker på noe når det gjelder jenter (ofte er man jo det) kjører man bare en liten avstemning her, og følger majoriteten av stemmene UANSETT hvor snodig resultatet høres ut.

Eller kjører et søk.

Jeg går ofte på date med baklomma bugnende av tips som jeg har printet ut. Sikker suksess.

Eller passer på å legge daten til en internettkafe slik at jeg kan hente ut kjappe svar hvis intuisjonen svikter.

Hender også at en kompis sitter klar ved pc'n og forer meg med visdom over mobilen, men det er som regel hvis vi skal ut i båt å sånn.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eller passer på å legge daten til en internettkafe slik at jeg kan hente ut kjappe svar hvis intuisjonen svikter.

Nemlig, dét har spart meg for mange pinlige hopp, tråkk og spagater i ymse salater... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...