Gå til innhold

Diarè

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp!

Jeg har skikkelig diare`..... Beklager litt ekkel info, men det kommer så og si bare væske ut.

Hadde det i hele går og i hele dag. Var kvalm hele lørdag, også i går og i dag, men har ikke spydd...

Klarer ikke spise noe. I går spiste jeg en halv brødskive, bittelitt lasagn, og drakk et glass cola og et glass vann.

Har i dag klart å presse i meg et glass saft. Vet det er altfor lite, men klarer ikke mer.

Bør jeg kontakte lege når det er så ille? Blir da så slapp, og kjenner at gifteringen min sitter løsere allerede.

Tok idoform i går, hjalp ikke i det hele tatt...

Må på do ofte, og det kommer alltid væske ut. Mye. Skjønner ikke hva det kommer av. Men har ikke vondt i magen...

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er at du bør kontakte lege!

Skrevet

Ja, det høres ikke helt normalt ut, gjør det vel?

Det skal sies at jeg ikke bor i Oslo, så jeg har ikke drukket dårlig vann heller....

Salmonella kanskje? Men vet ikke hvordan jeg skal ha fått i meg det heller.....

Uff, jeg er så dårlig!!! Prøver å spise litt tørr frokostblanding nå, og å få i meg litt mer væske..

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Sånt "går" jo av og til- helt ufarlig og går over av seg selv etter noen dager. Så lenge du sørger for å få i deg nok drikke (og salt), så skulle det ikke være farlig. Men ubehagelig er det jo selvfølgelig.

...Men når det er sagt; å oppsøke lege er jo ikke farlig. :) God bedring!

Skrevet

Om jeg ikke er bedre til i morgen tidlig kontakter jeg lege.

Det er ikke bra å gå så lenge uten å få i seg så mye væske.

Kan være jeg har fått i meg noe som ikke er så bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...