Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et kjempegodt forhold til min manns eks, hun har aldri gjort meg noe galt.

Det er ikke alle ekser som er ute etter å lage bråk.

Faren til min datter har hatt samboer nå i ca 10 år, det har heller aldri vært noe tull med meg og hans samboer, min datter kunne ikke hatt ei bedre stemor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmmm, det var da litt av en innstilling å starte med, hørt om selvoppfylt profeti? Vet du fra før at hun er "sprø", eller bare forventer du det?

Det er mange historier om gale biomødre, stemødre, fedre og andre familiemedlemmer, men tipper likevel at majoriteten er rimelig normale, det er bare ikke så morsomt å fortelle om det normale.

Tror jeg ville ventet og sett an situasjonen jeg, det er uansett ikke din oppgave å deale med biomor, hvertfall ikke til å begynne med. Lager hun bråk er det fars oppgave å sette ned foten.

Det er vel slik at det er TS som er mor til to barn, og har blitt forlatt til fordel for en annen. Forstår jeg henne riktig ønsker hun å høre hva stemødre har blitt utsatt for av x'er slik at hun ikke begår de samme tabbene selv.

Skrevet

Mamma kan være skikkelig bitch(og da mener jeg frekk!!) mot pappa og stemamman min.. haha xD

Eller hun er det mest mot pappa, men stemamman min blir jo litt irretert..men de er som regel venner, men det er ikke naturlig her at de treffer hverandre for å ta en kopp kaffe. Den eneste gangen vi har alle vært sammen har vært i min og min brors konfirmasjon..

Men det har aldri vært sjalusi og sånn skikkelig gigantiske krangler, men litt sånn "småknuffing" mellom dem kan du vel kalle det :ler:

Skrevet

En liten digresjon: Jeg synes det er viktig at foreldre som har gått fra hverandre prøver å bo i samme nabolag hvis mulig. En av mine søsken sliter med at far til barnet har flyttet langt unna deres gamle hjem. Dermed har barnet ingen venner i nærheten når det er hos far og venner som kommer innom hos moren opplever veldig ofte at barnet ikke er der. Dermed slutter de å kome innom så ofte fordi de ikke skjønner hvorfor barnet "aldri" er hjemme.

Nå har far pakket sakene og flyttet til et annet land deler av året. Han fikk tilbud om en god karriere utenlands. Barnet bor nå permanent hos mor og venneproblemet har løst seg selv selv om barnet savner faren sin veldig mye.... Trist situasjon og vondt å se på for oss som er i familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...