Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en del trykk, et par eldre malerier, noen gamle fotografier og noen innrammede malerier barna våre har laget. Vi er trege til å få opp familiebilder - må bare finne noen ordentlige rammer først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for tiden lite.... men har hatt mye akvareller fra bestemor og kolasjer som jeg har laget selv(elsker kolasjer, gjor ting veldig personlig)

Ellers onsker jeg meg mer kunst... Er ikke begeistret for lampetter eller dill.

skal ogsaa ha en familivegg i fremtiden, med svart-hvitt bilder av forfedre, i svarte rammer.... Tror dette kan bli veldig stillig.

Eneste som ikke skal opp paa mine vegger er elghoder, andre dode dyr og broderte bilder

Skrevet

Vi har oljemalerifra galleri, i div motiver.

2 stoooore oljemaleri fra Brasil fra ferie.

Helt unike. Luksus og fattigdom.

1 fra Copacobanas herlige siluett og 1 fra Faelane(slummen)

Masker fra Hellas fra freie,

og Vincent van Gogh -Cafe du nuit.

Samt litt Pablo Picasso fra IKEA

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har allerede svart, men jeg kom på at jeg midlertidig har to hjem, så jeg tillater meg å svare en gang til. På soverommet mitt (som er det eneste rommet jeg har dekorert, siden jeg bor med noen som allerede har tapetsert stua med diverse) har jeg en stor, innrammet Salvador Dali-plakat, en mindre Art Deco-plakat og en kalender. Ellers har jeg hengt opp en del lange kjeder hengt på en knaggrekke, en hvit veske med røde prikker, diverse heklede småprosjekter på tilfeldige spikre, og en hvit sommerkjole på en kleshenger (hang den egentlig opp for å minne meg selv på å sy den ferdig, men egentlig var den ganske dekorativ). Bor her kun midlertidig, og da er det greit med tilfeldige løsninger.

Skrevet

Mest fotografier i sort/hvitt. Spesielle bilder av døde mennesker, likbrenning ved Ganges og flyktningeleire i Sudan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...