Gå til innhold

Ingy rabler...


Ingy

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt hvorfor jeg starter disse rableriene. Kommer kanskje til å skrive litt nå og da, men har egentlig ikke tid til KG i det hele tatt. Vi for se. I dag er jeg sengeliggende så nå har jeg litt tid. Velkommen til dagboka mi iallefall.

I dag skulle jeg ønske jeg var pusen min... Sjøl om han har et vondt øye og et ødelagt ribbein tror jeg at han har et enklere liv enn meg! Tenk å kunne gå gjennom livet med det kun de mål for øye å spise, få kos og finne seg en solflekk eller en dyne å sove på! Det hadde vært noe! Ikke tenke, ikke planlegge, ikke bekymre seg, bare være.

Noen ganger lengter jeg etter å bare være. Hadde vært så godt å koble ut huet i blant, ikke analysere alt mulig. Ofte klarer jeg ikke være der jeg er, tankene mine flyger av gårde til andre ting jeg må huske, må planleggge osv.

Nå tror jeg at jeg skal være flink og logge av KG, jobbe litt istedet. I hvert fall en time. Er egentlig sjuk, men det er jo en del jeg kan gjøre hjemme fra senga med PC på fanget da... Har allerede sulla bort formiddagen! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Sitter her med en god varm sovende pus på fanget. Han lener huet mot armen min og dermed har jeg bare ei hånd å skrive med, vanskelig med touch da...

Gubben er borte i helga, litt deilig å være aleine hjemme! Har planer om å få en effektiv og hyggelig helg.

Her er det jeg skal ha gjort:

0. Gjemme bort TVen så jeg ikke faller for fristelsen

1. Rydde rubb og stubb i leiligheten, med høy, rask musikk!

2. Støvsuge, evt gå til butikken og kjøpe moppeopplegg. Moppe

3. jobbe litt

4. skrive mange brev

5. Tegne nye møbler

6. Kino?

7. Få besøk av en fetter

8. kose masse med pusen

9. kanskje gå på kontoret og få unna alt jeg ikke fikk gjort torsdag og fredag? Laaaaaaaaaaaat!

Kommer tilbake med rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...