Gå til innhold

Avslutte MSN konto

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Skal slette min msn konto. Trykker avslutte konto, får frem at det er en e-post konto tilknyttet til msnkontoen. Avslutter e-post kontoen, får igjen beskjed om det samme når jeg trykker avslutte MSN konto.

Noen som kan forklare meg noe rundt det å avslutte en msn konto? Av å lese på msn hjemmesidene kan man bare bli mer forvirret; hvertfall jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Skal slette min msn konto. Trykker avslutte konto, får frem at det er en e-post konto tilknyttet til msnkontoen. Avslutter e-post kontoen, får igjen beskjed om det samme når jeg trykker avslutte MSN konto.

Noen som kan forklare meg noe rundt det å avslutte en msn konto? Av å lese på msn hjemmesidene kan man bare bli mer forvirret; hvertfall jeg :sjenert:

Du kan ikke avslutte en hotmailkonto med mindre du ikke bruker den på over en mnd. Da er den deaktivert, men begynner å virke igjen med engang du logger deg på kontoen.og aktiverer den igjen. Som du må gjøre for å kunne sende og motta e post

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

snakker her ikke om bare hotmailen, men selve msn adressen som er knyttet til hotmail adressen.

Skrevet

MSN-adressen din er en Windows ID.

Det betyr at den er knyttet direkte opp mot kontoen du har registrert, og kan brukes til å logge på flere ulike tjenester.

Windows ID kan ikke slettes, men dersom mailadressen den er knyttet opp mot ikke finnes lenger, så eksisterer i praksis heller ikke MSN-kontoen.

Jeg anbefaler deg å logge inn på din Windows ID og slette all informasjon du har evt lagt inn på MySpace osv. La deretter være å logge inn på kontoen i 30 dager (tror jeg det er?), slik at mailkontoen blir sletta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...