Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Skal slette min msn konto. Trykker avslutte konto, får frem at det er en e-post konto tilknyttet til msnkontoen. Avslutter e-post kontoen, får igjen beskjed om det samme når jeg trykker avslutte MSN konto. Noen som kan forklare meg noe rundt det å avslutte en msn konto? Av å lese på msn hjemmesidene kan man bare bli mer forvirret; hvertfall jeg
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Skal slette min msn konto. Trykker avslutte konto, får frem at det er en e-post konto tilknyttet til msnkontoen. Avslutter e-post kontoen, får igjen beskjed om det samme når jeg trykker avslutte MSN konto. Noen som kan forklare meg noe rundt det å avslutte en msn konto? Av å lese på msn hjemmesidene kan man bare bli mer forvirret; hvertfall jeg Du kan ikke avslutte en hotmailkonto med mindre du ikke bruker den på over en mnd. Da er den deaktivert, men begynner å virke igjen med engang du logger deg på kontoen.og aktiverer den igjen. Som du må gjøre for å kunne sende og motta e post
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 snakker her ikke om bare hotmailen, men selve msn adressen som er knyttet til hotmail adressen.
Vilya Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 MSN-adressen din er en Windows ID. Det betyr at den er knyttet direkte opp mot kontoen du har registrert, og kan brukes til å logge på flere ulike tjenester. Windows ID kan ikke slettes, men dersom mailadressen den er knyttet opp mot ikke finnes lenger, så eksisterer i praksis heller ikke MSN-kontoen. Jeg anbefaler deg å logge inn på din Windows ID og slette all informasjon du har evt lagt inn på MySpace osv. La deretter være å logge inn på kontoen i 30 dager (tror jeg det er?), slik at mailkontoen blir sletta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå