Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Så at forsiden av et sladreblad for en stund siden kunne annonsere at diverse kjendiskvinner slanker seg på babymat,deriblant Nicole Ritchie.Jeg vurderer løsningen selv.Noen som har prøvd?
birgitte242 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg spiste ganske mye babymat da jeg hadde baby men det var fordi det var godt, ikke for å slanke meg Men seriøst, sjekk kaloriinnholdet i babymaten og du skjønner at det er en hel del annet du burde spise hvis du vil gå ned i vekt. Det er ikke akkurat lav-kalori for å si det sånn.
Gjest Kristin_ Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hm, Nicole gjør det sier du? Vel.. Det er vel igrunn det samme å ikke spise vanlig mat som å ikke spise babymat, så kjør på, men ideen din er helt latterlig dårlig...
FrizzleSizzle Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Den var morsom i grunnen, synes nå jeg. Slanking kan jo bli kjedelig, så hvis babymat gjør det festligere... babymat er vel også ernæringsmessig velkomponert, det er viktig ved slanking.
ToveM Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Har en svigerrinne som gjør det, men hbun er ikke helt frisk i hodet..
Gjest Gjest_matja_* Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg lagde babymaten selv, vanlig mat most sammen. Jeg tror nå heller det er de små porsjonene som avgjør og ikke selve babymaten.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Ja Nicole Ritchie er jo et forbilde på sunn slanking for alle og enhver, så når HUN gjør det må det jo være sunt.
Gjest vimselot Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Morsomt. Spesielt morsomt å invitere gjester til middag og se deres reaksjon når de får servert babymat...
Gjest Kristin_ Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg lagde babymaten selv, vanlig mat most sammen. Jeg tror nå heller det er de små porsjonene som avgjør og ikke selve babymaten. Jepp! og det at voksne stort sett synes babymat gjerne smaker "kjedelig" og tamt så man spiser mindre uansett. Du kunne sikkert slanket deg med å spise pizza med kanel oppå også!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor finner man på å spise alt mulig tull og tøys når det er heeeelt og fullt mulig å slanke seg på vanlig mat??
Gjest Elfrida Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Fordi folk gjerne vil ha enkle, kjappe løsninger.
Fotgjengeren Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 Dummeste jeg har hørt. Bare desperate kvinner over 30 prøver vel seg på dette?
Gjest Kristin_ Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Dummeste jeg har hørt. Bare desperate kvinner over 30 prøver vel seg på dette? Jeg trodde også at syke slankekurer var et kjerringfenomen, helt til venninner i sene tenår/tidlig tjueårene begynte på suppedietter, ananaskurer, you name it
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Å ja, jeg tror det er omvendt. Damer i 30-årene er som regel mer fornuftige enn tenåringer. Jeg har da min historikk med håpløse slankemetoder bak meg... Men apropos babymat og pizza med kanel: Kjedelig og "vond" mat var mer vanlig før i tida, og da var folk slankere. De spiste fordi de var sultne, ikke for å kose seg. Nå har vi altfor lettvint tilgang på altfor velsmakende mat hele tida. Så selv om babymat-idéen høres tullete ut, er det et poeng langt der inne...
Gjest Kristin_ Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Det er absolutt noe i det, det er dette shangri-la-dietten baserer seg på. Utviklet av en amerikansk evolusjonspsykolog(tror jeg) som eksperimenterte på seg selv. Det er relativt greit vitenskapelig dokumentert, og hadde vært morsomt å prøve dette skulle jeg finne ut at jeg ville gå ned noen kilo en gang. Baserer seg nettopp på dette med smak i mat og vekt. info for den som skulle være interessert : http://sethroberts.net/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå