Maibrud-77 Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Nå begynner jeg å føle "nervene" på alvor... tiden går så fort. Men jeg har nesten alt under kontroll. Det er noe som gjenstår: drikkevarer... samt mineralvann og blandevann brudekaken...må bestille nå.... NOEN TIPS???? desserten (som min kjære søster skal lage), duk, servietter, lys, brudebukett, pynt til kirken (hvor mye pyntes det egentlig?) Program til kirken Kopiering av sanger som skal ligge ved bordet strømper sminke har fått en venninne som er makeup artist til å sminke og ordne håret mitt Jeg håper nå at jeg ikke glemmer noe, jeg er litt redd for at det skal gå "rundt" for meg snart... Hvor langt har dere andre kommet som skla gifte dere i nær frentid?
Kaktus Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 Jeg skal i ilden en uke etter deg, og følgende gjenstår: - program til kirken - bordkort og bordplan - bestille kaker - levere ringer til "oppussing" - bestille blomster - sanger - bestemme salmer/inngang/utgang og sikkert noe jeg ikke har tenkt på! Men vi kommer nok i mål - og nå begynner jeg virkelig å glede meg!
Gjest Frida Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Henger meg på her jeg. Nå er det kun 2 1/2 uke igjen for det store skjer, og nå har jeg virkelig begynt å få den store skjelven. Tror jeg har det meste undre kontroll, men stresser allikevel rundt som ei huggern høne. Tenker mye på de praktiske tingen, som henting av brudebukett og de andre blomstene - hvem skal hente de. Hva gjør vi med kakene - kjøres de til lokalet før kirken og evt. hvem skal gjøre det. og tusen andre ting. Hva har dere kommet frem til, hvem skal gjøre hva hos/ for dere????????? Hadde utdrikkningslag i helgen og det var rasende morsomt. Jeg som hadde gått å gruet meg for hva de skulle finne på - bortkastet energi!!!!! Hele dagen var bare helt PERFEKT!!!!!!!!!!!!
Kaktus Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Blomsterhandleren leverer brudebuketten til frisøren der jeg skal ordne meg og skifte, og blomstene i kirka har jeg ikke peiling på enda... Kakene leveres til hotellet der vi har festen - noen kvelden før og noen før vielsen, slik at de står trygt på kjølerommet der. Bordkort og bordkart leverer vi også kvelden før, slik at det settes på plass når bordet dekkes. Du får sikkert hjelp av familie venner til slike levere/hente-oppdrag - de fleste vil gjerne være litt til nytte. Lykke til!!
meta Skrevet 8. april 2003 #5 Skrevet 8. april 2003 Vi skal også gifte oss 3. mai. Tror vi har god kontroll.. Mangler: - å lage ferdig forsiden til sangheftet - lage kirkeprogram - lage ferdig bordplanen - kjøpe merkelapper og bok til bruk under gaveutpakningen. - ordne gjesteboken - bestille hotellrom til bryllupsnatten (skal gjøres i morgen) Resten (kaker og sånt) kan vi jo ikke lage ennå allikevel.. Så jeg tror stort sett det bare er småpirk igjen. Men noe må det vel være vi glemmer.. Lykke til alle sammen. Nå er det virkelig ikke lenge igjen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå