Gå til innhold

Trenger HJELP! forlover issue

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså..jeg trodde ikke forloveren skulle ha planleggingen liksom. :sjenert:

Trodde heller det var sånn at en kan hendvende seg til henne om råd jeg. Feks:" syns du disse skoene passer til brudekjolen min?

Kan jeg invitere henne hvis jeg ikke inviterer han?"

Altså høre noen synspunkter når en står fast.

Jeg vet min forlover har sitt liv, og skjønner hvis ikke mitt bryllup er det viktigste for henne alltid.

Jeg syns det å få et utdrikkningslag er en flottt overraskelse, men hadde nok ikke blitt ut av meg om jeg ikke fikk det heller.

Jeg vaøgte forlover etter hvem jeg føler kan betro meg med mine tanker til, og som jeg vet vil være en fin støtte for meg hvis jeg trenger det. :jepp:

Syns det høres ut som du har høye krav til dine eventuelle forlovere jeg da, men det er MIN mening.

Tenk på hvem du tror vile stillt opp for deg hvis du trenger støtte du, så er kanskje det viktigere enn om den personen ikke kan holde tale eller arrangere utrikkningslag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Altså..jeg trodde ikke forloveren skulle ha planleggingen liksom. :sjenert:

Trodde heller det var sånn at en kan hendvende seg til henne om råd jeg. Feks:" syns du disse skoene passer til brudekjolen min?

Kan jeg invitere henne hvis jeg ikke inviterer han?"

Altså høre noen synspunkter når en står fast.

Jeg vet min forlover har sitt liv, og skjønner hvis ikke mitt bryllup er det viktigste for henne alltid.

Jeg syns det å få et utdrikkningslag er en flottt overraskelse, men hadde nok ikke blitt ut av meg om jeg ikke fikk det heller.

Jeg vaøgte forlover etter hvem jeg føler kan betro meg med mine tanker til, og som jeg vet vil være en fin støtte for meg hvis jeg trenger det. :jepp:

Syns det høres ut som du har høye krav til dine eventuelle forlovere jeg da, men det er MIN mening.

Tenk på hvem du tror vile stillt opp for deg hvis du trenger støtte du, så er kanskje det viktigere enn om den personen ikke kan holde tale eller arrangere utrikkningslag!!

det er rett det du sier.. en forlover skal jo ikke det med mindre forloveren har lyst. og jeg kunne ønske at jeg kunne stille sånne spørsmål jeg satt fast i selv. å få litt hjelp med gjennomføring og sånn. mulig jeg har litt vel høye krav hehe, men de er så gode og nydelige menesker alle 5 at "kravene" blir så høye for å avgjøre. jeg er heldig som har mange så fantastiske personer i livet mitt.

i dag er jeg på båten om å dele opp. slik at de alle kan være der å føle seg inkludert og ikke bli råslitne av å løpe rundt hehe

Skrevet

den ideen med å ha alle sammen er jeg også veldig enig i:)

men det er ikke alle prester(visst kristelig bryllup) som liker det. vi skal ha to hver, og jeg måtte godsnakke litt med presten for at han skulle går med på det;)jeg er helt enig i det med at det vil bli vankelig for nr.1 å planlegge et utdrikknningslag for deg, når hun har en bitteliten.

man håper jo på å få et uforglemmelig utdrikkningslag, og at det ikke blir stress og pes for den som skal holde det.

hva tror du hun føler om å være forlover? kan jo lufte idden litt...

visst ikke hun føler at hun har overskuddet til det, så vil hun nok si det.

men jeg vlle tatt alle sammen jeg;) kan bli kjempe spennende!

Skrevet
den ideen med å ha alle sammen er jeg også veldig enig i:)

men det er ikke alle prester(visst kristelig bryllup) som liker det. vi skal ha to hver, og jeg måtte godsnakke litt med presten for at han skulle går med på det;)jeg er helt enig i det med at det vil bli vankelig for nr.1 å planlegge et utdrikknningslag for deg, når hun har en bitteliten.

man håper jo på å få et uforglemmelig utdrikkningslag, og at det ikke blir stress og pes for den som skal holde det.

hva tror du hun føler om å være forlover? kan jo lufte idden litt...

visst ikke hun føler at hun har overskuddet til det, så vil hun nok si det.

men jeg vlle tatt alle sammen jeg;) kan bli kjempe spennende!

tak for råd. presten er veldig åpen, i hvertfall den ene som er aktuell

men det er fortsatt lenge til ikke før 2009 så venter nok en stund med å spørre, men har jo god tid til å snakke med de og høre hva de føler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...