Gå til innhold

Kvalitetssengetøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker eksklusivt sengetøy og bruker: Lexington, Gant, Yves Delorme, Dior og Georg Jensen.

Bellas Hus i Oslo, Kirkeveien, og Steen og Strøm har godt utvalg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Ja. Georg Jensen dynetrekk er helt fantastisk.

Skrevet

Sengetøyet jeg sover i, og har tenkt til å sove i til den dagen jeg dør (i dette sengetøyet)

Sandvasket mulberrysilke fra Lanoire

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Skrevet
Lexington er allerede nevnt. Jeg har flere sett derfra - både "vanlige" og dongeri (har lyseblått, mørkeblått og beige).

Om de er så mye bedre å ligge i det vet jeg ikke om jeg vil påstå...

Gant har noenlunde samme stilen - http://www.gant.com/www/northset.html . Jeg har f.eks. brukt sengesett fra Lexington ilag med ekstra putetrekk fra Gant.

HVA !!! Blander du Lexington og GANT??? Åssen greier du å sove om natten? Og hvordan kan du leve med deg selv??

Selv sverger jeg kun til Lexington, men om det er så veldig mye bedre en det til rundt 1000 lappen (altså halve prisen), nja... Men jeg er snobb!! hehe

Skrevet

Jeg har to Lexingtonsengesett og et fra et merke jeg ikke husker i silke, og alle tre er fantastiske!

Skrevet

Jeg ønsker meg også lexington eller gant, de har mange som ser rålekre ut. Går ut fra at de også er meget holdbare!? Eller bruker vi høie, ikke så dyrt, men synes de har mange gode produkter, de også!

Borås cotton har også mye bra. Tror ikke det er fullt så dyrt som lexington heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...