Gå til innhold

Kvalitetssengetøy

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Har forgjeves lett etter en tråd om sengetøy her, men finner den ikke. Stod endel sengetøyprodusenter som er litt dyrere der...

Mange mener det er sååå mye bedre å legge seg i slikt sengetøy, så lurte på å teste det ut.

Noen navn som demrer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Se her nå
Skrevet
Har forgjeves lett etter en tråd om sengetøy her, men finner den ikke. Stod endel sengetøyprodusenter som er litt dyrere der...

Mange mener det er sååå mye bedre å legge seg i slikt sengetøy, så lurte på å teste det ut.

Noen navn som demrer?

Det er mye bedre å legge seg i kvalitetssengetøy, ingen tvil om det.

Det trenger ikke være så dyrt heller - det kjøpes lett på tilbud til 298 eller 398.

Synes du det er for dyrt, eller skal jeg lete frem en link?

Skrevet

Jeg husker den tråden. Tror egyptisk bomull er et stikkord her.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Det er mye bedre å legge seg i kvalitetssengetøy, ingen tvil om det.

Det trenger ikke være så dyrt heller - det kjøpes lett på tilbud til 298 eller 398.

Synes du det er for dyrt, eller skal jeg lete frem en link?

Jeg tenkte på sånn 1000-kroners og sånn jeg?

Jeg husker den tråden. Tror egyptisk bomull er et stikkord her.

Nei, nei - det var lenge etter Millatiden. Det var endel produsentnavn som kom opp, har de på tungen, men husker de ikke. Var noen med amerikansk schwung blant annet

Skrevet
Jeg tenkte på sånn 1000-kroners og sånn jeg?

Nei, nei - det var lenge etter Millatiden. Det var endel produsentnavn som kom opp, har de på tungen, men husker de ikke. Var noen med amerikansk schwung blant annet

Faen så treig med å svare da. Nå sitter jeg her på overtid kun for å hjelpe til så du kan få sovet godt.

Jada jada, klart du kan betale 1000, er jo bare å ikke kjøpe dem som er på tilbud det da.

Var ikke så jævla lang liste heller forresten.

Har forresten åpnet en sånn butikk like ved deg nå også.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Vi har et utrolig deilig sengetøy fra Duxiana. Kanskje det kan være til hjelp?

Gjest Frysepulver
Skrevet
Faen så treig med å svare da. Nå sitter jeg her på overtid kun for å hjelpe til så du kan få sovet godt.

Jada jada, klart du kan betale 1000, er jo bare å ikke kjøpe dem som er på tilbud det da.

Var ikke så jævla lang liste heller forresten.

Har forresten åpnet en sånn butikk like ved deg nå også.

Det er helt opp til deg hvor lang tid du ønsker å bruke på meg. Skriver med en modde på msn samtidig og da blir det litt tid brukt til henne også

Mener ikke at jeg ikke vil kjøpe ting på tilbud, meg jeg trodde du mente at det finnes sengesett til 300 kr - og det vet jeg.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Vi har et utrolig deilig sengetøy fra Duxiana. Kanskje det kan være til hjelp?

Takk :) Er en Duxianabutikk i Oslo vet jeg, så kan jo titte innom neste gang jeg er i byen

Gjest over 1000 også
Skrevet

Men nå må jeg stikke, så når du ikke gidder å krangle så får jeg bare legge inn linken.

http://www.linenfactory.no/

De har nå tre typer sengetøy på tilbud til 398,- pr sett, og ett til 348,- pr sett. Så har de selvfølgelig noen som ikke er på tilbud til over 1000 som jo er aktuelt for deg.

De har nå åpnet en butikk i forbindelsen med utvidelsen av SS (frimurerkode eller annen kode).

Lykke til og sleep well.

:kyss:

Skrevet

Jeg tør påstå at så å si alt sengetøy i egyptisk bomull er milevidt over annet sengetøy i kvalitet, både når det gjelder komfort og når det gjelder slitestyrke.

Skrevet
Mener ikke at jeg ikke vil kjøpe ting på tilbud, meg jeg trodde du mente at det finnes sengesett til 300 kr - og det vet jeg.

Jeg ække helt teit da. :roll:

Skrevet
Men nå må jeg stikke, så når du ikke gidder å krangle så får jeg bare legge inn linken.

http://www.linenfactory.no/

De har nå tre typer sengetøy på tilbud til 398,- pr sett, og ett til 348,- pr sett. Så har de selvfølgelig noen som ikke er på tilbud til over 1000 som jo er aktuelt for deg.

De har nå åpnet en butikk i forbindelsen med utvidelsen av SS (frimurerkode eller annen kode).

Lykke til og sleep well.

:kyss:

De selger ikke sengetøy i egyptisk bomull, men i noe de kaller "egyptisk bomullskvalitet". Jeg synes ikke at kvaliteten på sengetøyet deres er på langt nær så god som kvaliteten på sengetøy i egyptisk bomull.

Skrevet
De selger ikke sengetøy i egyptisk bomull, men i noe de kaller "egyptisk bomullskvalitet". Jeg synes ikke at kvaliteten på sengetøyet deres er på langt nær så god som kvaliteten på sengetøy i egyptisk bomull.

Ikke? Nå er det lenge siden jeg snakket med dem på telefon, men da sa de at de hadde begge deler.

Men ok, da trekker jeg tilbake linken.

Skrevet

Hmm.. nei, jeg tenkte ikke på milla, jeg opplevde aldri henne... :fnise:

Søkte isted og da fant jeg en fin tråd hvor bla Lexington var nevnt, men nå dukker den ikke opp lenger når jeg søker på det samme. Merkelig :klø:

Gjest Frysepulver
Skrevet
Hmm.. nei, jeg tenkte ikke på milla, jeg opplevde aldri henne... :fnise:

Søkte isted og da fant jeg en fin tråd hvor bla Lexington var nevnt, men nå dukker den ikke opp lenger når jeg søker på det samme. Merkelig :klø:

Lexington var blant de jeg lurte på ja! Tusen takk! :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt "ordentlig" egyptisk bomull da?

Gjest Frysepulver
Skrevet

Har bestilt alle katalogene til Lexington nå :)

Skrevet
Hvor får jeg kjøpt "ordentlig" egyptisk bomull da?

Det kan godt være at mange av sengesettene til Lexington, Duxiana og andre eksklusive merker er i egyptisk bomull. Ellers får man tak i det i tradisjonelle utstyrsforretninger med godt utvalg - men ikke i kjedebutikker som Kid, Princess e.l.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Det kan godt være at mange av sengesettene til Lexington, Duxiana og andre eksklusive merker er i egyptisk bomull. Ellers får man tak i det i tradisjonelle utstyrsforretninger med godt utvalg - men ikke i kjedebutikker som Kid, Princess e.l.

Ok, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...