Gå til innhold

Hofteomkrets

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva er vanlig hofteomkrets? Jeg er 97 cm rundt hoftene og føler meg som en pære :s Hva er det "idelle"?

på forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det idelle kommer vel helt ann på høyden din og kroppsfasongen din.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på det nøyaktige målet, men jeg er rundt en meter, litt i overkant vil jeg tro. Jeg er for å toppe det ca 64 cm i livet... Men så kommer skuldrene og er like brede som hoftene, så det går. :)

Jeg er ca 164 høy

Skrevet

Da har jo du en flott timeglassfasong, Sans! :)

Skrevet

Jeg er litt over 90 cm rundt hoftene. Synes ikke jeg har spesielt brede hofter, sånn helt normale egentlig. Er 1.75m.

Gjest milkyway
Skrevet

97 og en pære? Jeg har 91 og føler meg som en pinne.. tror ikke det er noe standardmål på noen, eller det vet vi jo :tunge1:

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

jeg føler alle har under 90 cm i hofteomkrets, derfor føler jeg som har mer meg så feit :( jeg er ca 170 høy å veier 67.

Skrevet

Emma, du er absolutt IKKE feit!!

Når jeg er på matchvekta mi, så har jeg hofteomkrets 105cm (ca). +/- 60 kg og 164 høy.

Og jeg er slank. :)

Skrevet

Jeg har 95 i hofteomkrets, føler meg ikke som en pære :)

Synest ikke det hørtes verken unormal eller stort ut.

Skrevet

Er sånn ca 100-70-100 (byste-midje-hofter), men varierer jo selvsagt litt. Skulle ønske jeg hadde litt smalere hofter.

Hoftemålet alene sier veldig lite da, må jo se det i forhold til resten.

Skrevet
Jeg er litt over 90 cm rundt hoftene. Synes ikke jeg har spesielt brede hofter, sånn helt normale egentlig. Er 1.75m.

hjelp, nå innså jeg at jeg må være smellfeit! Jeg er ca 93 cm, men bare 160 høy... Har aldri tenkt over at jeg er noe unormal, bruker st 36 (27 i dongri) i bukse, men hvis 90 er normalt for en som er 15 cm høyere enn meg er det vel på tide å slanke seg litt... :tristbla:

Skrevet

Nei, nimbus, det kan du da ikke mene! Hoftemål (som alle andre mål) er da virkelig veldig individuelt. Du høres jo mer enn slank nok ut :jepp:

Jeg har alltid syntes at jeg har for smale hofter, håper de blir større nå som jeg er gravid :fnise: Er 64 kg, 166 cm høy og 96 rundt hoftene (og har ingen midje).

Skrevet

Se på mitt innlegg.

Jeg er slank.

Så da er i alle fall ikke DU stor, Nimbus! :)

Skrevet

Mine hofter er 96 cm. problemet mitt er bare at midjen er så kjempetynn i forhold til hoftene, så jeg ser jo gigantisk ut :s hvordan kan man legge på seg rundt midjen?

Skrevet

Å, jeg skulle gitt mye for å ha hatt en smal midje, jeg (drømme) :rødme: Dessuten er det ikke sunt å legge på seg rundt midjen heller ;)

Skrevet
Mine hofter er 96 cm. problemet mitt er bare at midjen er så kjempetynn i forhold til hoftene, så jeg ser jo gigantisk ut :s hvordan kan man legge på seg rundt midjen?

Jeg har en kompis som ikke kan tenke seg noe mer sexy enn hva du beskriver nå. Smal midje og flotte feminine hofter med kurver!

Dessuten er det som Amused sa, ikke så sunt å legge på seg rundt midjen.

Skrevet
Nei, nimbus, det kan du da ikke mene! Hoftemål (som alle andre mål) er da virkelig veldig individuelt. Du høres jo mer enn slank nok ut :jepp:

Jeg har alltid syntes at jeg har for smale hofter, håper de blir større nå som jeg er gravid :fnise: Er 64 kg, 166 cm høy og 96 rundt hoftene (og har ingen midje).

hi hi, slemme babyen som har stjålet midjen din! Men du får den sikkert tilbake etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...