Gå til innhold

Skal gifte meg neste sommer!

Anbefalte innlegg

Gjest -Skal bli mamma-
Skrevet

Vi hadde planer om å gifte oss juli neste år, men har nå nettop funnet ut at jeg har blitt gravid. Har brukt en sånn kalkulator på nett for å se sånn ca når babyen blir født, og den sier at jeg kommer til å ha en liten baby i juli... Får bare håpe alt går bra, er jo bare noen uker på vei...

men hva ville dere gjort? utsatt bryllupet? i såfall hvor lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt..er du opptatt av/ønsker om å komme inn i en spesiell kjole/gå ned litt gravid-vekt,så ville jeg kanskje ventet litt...men hvor lenge er vanskelig å si (6 måneder f.eks?).. Men en annen mulighet er jo også å fremskynde bryllupet. Sånn i mars/april eller noe. Jeg syns det er bare søtt med en gravid-brud :) men kommer jo an på hva du syns selv...

Skrevet
Det spørs litt..er du opptatt av/ønsker om å komme inn i en spesiell kjole/gå ned litt gravid-vekt,så ville jeg kanskje ventet litt...men hvor lenge er vanskelig å si (6 måneder f.eks?).. Men en annen mulighet er jo også å fremskynde bryllupet. Sånn i mars/april eller noe. Jeg syns det er bare søtt med en gravid-brud :) men kommer jo an på hva du syns selv...

kan ikke fremskynde det desverre...

Gjest *mamma i juli*
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, vi hadde planlagt bryllup i august, men så kommer det en liten julibaby her også. Og jeg har to barn fra før, og vet hvordan tiden er etter at det har kommet en liten til verden, så vi utsetter det et år. Orker heller ikke det stresset frem mot termin, så vil heller kose meg med graviditet og barseltid til sommeren, og ta bryllupet i 2009.:)

Gratulerer med graviditeten, forresten!! :)

Skrevet
Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, vi hadde planlagt bryllup i august, men så kommer det en liten julibaby her også. Og jeg har to barn fra før, og vet hvordan tiden er etter at det har kommet en liten til verden, så vi utsetter det et år. Orker heller ikke det stresset frem mot termin, så vil heller kose meg med graviditet og barseltid til sommeren, og ta bryllupet i 2009.:)

Gratulerer med graviditeten, forresten!! :)

Takk!

Regner med det er det vi også blir å gjøre. Gjør vel ingenting om alt ikke går etter planene... :P

Skrevet

Jeg ville flyttet det ihvetrfall 6 mnd frem.

Så må du bare velge om du vil ha vinter/vår eller sommerbryllup :)

Skrevet

Gratulere me den lisje i magen :)

Nyt tida som gravid, og kos dej i sommar me den nyankomne... Bryllupe ville ej ha tatt i 2009 :D

Skrevet

Jeg ville nok ha utsatt bryllupet et år eller to. Iallefall til ammeperioden var over. Greit å slippe å amme i bryllupes. Dessuten vil jeg drikke vin til maten om jeg skal gifte meg.

Gjest *marie*
Skrevet

Gratulerer med graviditeten :)

Personlig hadde jeg fremskyndet bryllupet til før fødselen.

I alle fall selve ekteskapsinngåelsen,så hadde jeg heller feiret bryllupet etter fødselen dersom man ønsker en stor fest.

Skrevet

Jeg hadde også samme problem. Vi hadde planer om å gifte oss sommeren 2000, men så viste det seg at jeg var gravid med termin sankhans. Vi utsatte brylluppet til sommeren etter.

Skrevet

Hva med våren 2009 - feks april ?

Så slipper dere å vente såå lenge, samtidig som minstemann - mest sannsynlig - ikke ammer lenger osv.

Fint med vår-bryllup :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...