LilleSolstråle Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet noen ca priser på leie av hest og slede (evetuelt vogn hvis det ikke er snø ). Hadde vært så utrolig moro,men ser for meg at det kanskje er veldig dyrt?
Gjest Linn24 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 aner ikke prisen, men det syntes jeg er superromantisk. forloveden vil ikke det da. han er litt skaptisk til hester.
Gjest :) Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ca 1000 der jeg skal gifte meg ihvertfall (Lillehammer)
LilleSolstråle Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Tusen takk for svar og linker jeg har jo god tid på planlegging,men nå som jeg endelig har fått bestilt kirke og lokalet (YEYYY )så fikk jeg bare lyst til å ordne litt andre diverse ting også Og jeg syns også hest og slede er veldig romantisk. Må bare satse på snø
Gjest gift Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Det høres romantisk ut, men min opplevelse av hest og slede er ikke romantisk.. Hesten var ikke skikkelig børstet, så vi fikk hestehår "overalt" og kremtet resten av dagen. Det var snø og isete på bakken, hovene pløyde opp islaget på asfalten og vi satt i en sprut av is. AU! I tillegg måtte selvfølgelig hesten bæsje, så da var det bare å løfte på halen mens den travet. Godt det var litt mellomrom mellom hesten og sleden.. Håper det blir mer romantisk for dere hvis dere bestemmer dere for hest og slede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå