Gjest Starkitten_ii Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Litt pinlig, men de to siste ukene har jeg hatt konstanst stiv brystvorte, men kun det ene brystet. Jeg skjønner ingenting og det er skikkelig ømt og vondt, konstant. :gråte: Noen som har noen ide om hva som skjer? Har merket at den andre brystvorten har vært litt øm de to siste dagene, men ikke like mye som den andre som har vært knallhard lenge nå... Alle tanker og ideer taes gledelig i mot!!!
Gjest Gjest_Britt_* Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Litt pinlig, men de to siste ukene har jeg hatt konstanst stiv brystvorte, men kun det ene brystet. Jeg skjønner ingenting og det er skikkelig ømt og vondt, konstant. :gråte: Noen som har noen ide om hva som skjer? Har merket at den andre brystvorten har vært litt øm de to siste dagene, men ikke like mye som den andre som har vært knallhard lenge nå... Alle tanker og ideer taes gledelig i mot!!! Jeg har selv hatt det sånn i perioder. Hos meg viser det seg å være pga store hormonsvingninger. Legen mente at slikt måtte undersøkes, det kan være så mange årskaer til det, så jeg vil råde deg til å ta en tur til legen. Når det gjelder det vonde... Jeg fant ut at varme var tingen. I begynnelsen gikk jeg rundt med hendene over brystvortene når jeg kunne Etterhvert så fant jeg ut at sånne ammeinnlegg gjør samme nytta. Ikke får bh/klær gnage mot brystene og de holdes varme.
Ginen Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Prøv å hold deg (og puppen) varm, og ta deg en tur til legen. Slikt skal undersøkes. Rett og slett. Trenger ikke være noe galt i det hele tatt, men hvorfor ta sjansen? Lykke til!
Gjest Gjest_starkitten_* Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Prøv å hold deg (og puppen) varm, og ta deg en tur til legen. Slikt skal undersøkes. Rett og slett. Trenger ikke være noe galt i det hele tatt, men hvorfor ta sjansen? Lykke til! Jeg har som regel vært veldig varm de siste dagene, men fortsatt har den vært veldig hard...rart. grrr! Men takk for råd =)
Gjest Gjest_Starkitten_* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har selv hatt det sånn i perioder. Hos meg viser det seg å være pga store hormonsvingninger. Legen mente at slikt måtte undersøkes, det kan være så mange årskaer til det, så jeg vil råde deg til å ta en tur til legen. Når det gjelder det vonde... Jeg fant ut at varme var tingen. I begynnelsen gikk jeg rundt med hendene over brystvortene når jeg kunne Etterhvert så fant jeg ut at sånne ammeinnlegg gjør samme nytta. Ikke får bh/klær gnage mot brystene og de holdes varme. Hm, hormonene min er jo ikke helt gode, så kanskje det kan være noe der... Hehe, da får jeg se etter ammeinnlegg i dag Takk for råd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå