Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har slitt nå i ca 2 måneder, men nå har det blitt skikkelig vondt. Det begynte med at jeg trente en del fotball mer enn tidligere. Da fikk jeg vondt både da jeg spilte og etter jeg hadde spilt. Gjorde ingenting med det, og det ga seg etterhvert. Det har periodehvis kommet tilbake, men ikke bare på det stedet som det var før. Jeg har nå vondt på insidene av begge føttene, samt på yttersiden av hælen. I periodene har jeg ikke vondt den første treninga, men etter treninga og dagen etter , nå har det vært vondt veldig lenge og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Hvis jeg vrir på fotbladet høres det av og til en liten knekk, samtidig som at det er vondt. KAN NOEN HJELPE MEG ?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Høres ut som om det kan være en betennelse i sennen som strekkes under foten og på hælen. Jeg har selv plantar fasciitt, og tidvis store smerter, spesielt bake på hælene, og det er verst ved hvile.
Gjest antigartner Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Kan nok være en senebetennelse, men kan også være andre ting. Det første som slo meg, var at fotballsko har grådig harde såler, så kanskje en dempende såle kan forebygge. F.eks en sorbothanesåle(sportsbutikker har dette). Deretter tenkte jeg litt på om kanskje det kan være et tretthetsbrudd, men det er jo rart om du skulle ha det i begge føtter samtidig...
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Finnes det rheumatisme i familien din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå