Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hei.. Jeg har prøvd å slutte å spise snop, men det går ikkje. Jeg prøver å ikke ete så mye, men det går ikke.. hvor lang tid vil det gå viss vi prøver å gå på jogge turer, eller trener på trenings sykkler? Kan noen svare meg? Hva er best?
Saeria Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Er det søtt snop du er fysen på hele tiden, kan det hjelpe å spise krom. En tablett om dagen. Jeg er også søtsugen ofte og krom har hatt en grei effekt på meg. Blir ikke så ofte og så plutselig fysen på f.eks. sjokolade.
Supraspinatus Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Snop har mye sukker, noe som påvirker blodsukkeret i større grad enn karbohydrater med lav glykemisk indeks. Søtsug er ofte fordi blodsukkeret svinger opp og ned. Ved å holde det på et stabilt nivå er det lettere å kontrollere søtsuget. Lag deg et spiseskjema. Der skal du spise sunt feks hver 2,5-3. time. Maten trenger ikke inneholde så mye kcal, men det daglige inntaket ditt bør ligge slik at du hverken går opp eller ned i vekt med det første. INGEN, ABSOLUTT INGEN småspising mellom måltidene er lov. Drikk evt litt vann. Det er viktig at kostholdsplanen din, som tidligere nevnt, inneholder nok kcal for hele dagen, slik at du ikke går rundt og er sulten. Hvis du klarer å følge noe som dette her, og ikke jukser, så skal du kunne klare å stille søtsuget ditt. De sier at det du kan gjøre 3 uker i strekk har blitt en vane.
Gjest s.n Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Er du motivert??? Dersom du ikke klarer å redusere verken godteri eller mat skal det masse til for at du skal greie å trene (hvertfall uten å spise tilsvarende mer...). Ikke meningen å ta motet fra deg - men vil du, så kan du! Tenk livsstilsendring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå