Gjest *nylig gravid* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi hadde planlagt bryllup til sommeren, men jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, så da har vi skjøvet planene frem til 2009. Men jeg lurer jo litt på f.eks. det med kjole. Skal få sydd kjole, men den må jo sys i god tid, så lurer på hvilken størrelse jeg kan anta å ha til bryllupet. Er ikke av de som har lettest for å gå ned i vekt, og har to barn fra før som jeg fremdeles sliter med kiloene etter... Noen som har erfaringer med å være gravid/ få barni bryllupsplanlegginga??
*Emma* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Grattis med baby i magen og bryllup!! Jeg tror at den som kan svare på hvor mye du veier om ett år er deg. Det er du som vet hvordan det har gått før og hvor motivert du er til å gå ned etter fødsel. Det er dessuten vanskelig å si fordi det varierer fra svangerskap til svangerskap. Jeg la på meg 23kg m nr1...satt på rumpa og spiste potetgull. Det tok 9 mnd før jeg var tilbake på før gravid vekt. Jeg la på meg 17kg m nr2...trente flere ganger i uka til jeg var 6-7 mnd på vei og spiste sundt, men likevel kom altså kg....det var tydligvis ikke mye fett likevel og etter 7 mnd var jeg 15 kg lettere enn før jeg ble gravid! Som du ser varierer det veldig...både fra person til person, men også fra svangerskap til svangerskap!
Gjest Hege Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Vi hadde planlagt bryllup til sommeren, men jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, så da har vi skjøvet planene frem til 2009. Men jeg lurer jo litt på f.eks. det med kjole. Skal få sydd kjole, men den må jo sys i god tid, så lurer på hvilken størrelse jeg kan anta å ha til bryllupet. Er ikke av de som har lettest for å gå ned i vekt, og har to barn fra før som jeg fremdeles sliter med kiloene etter... Noen som har erfaringer med å være gravid/ få barni bryllupsplanlegginga?? http://www.divax.no/ Disse syr etter dine mål, og trenger 7 uker fra bestilling til kjolen er ferdig. De prisene som står er også inkl. sying inn og ut, opp og ned hvis det skulle være endringer rett før bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå