Gå til innhold

hvor leite etter billige biletter


øyenstikker

Anbefalte innlegg

jeg er sikkert skikkelig dårlig til å leite. :sjenert: De billigste jeg har funnet er 10000kr pr pers. Ser andre finner til 6000.

Hvor er det best å lete??

Skal til Koi somui i sommer. Så er det noen som har hoteller å anbefale eller noe annet så setter jeg pris på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Da vi reiste til Thailand i mai bestilte vi gjennom crown.no og fikk det til ca 6000 kroner per pers. Når det gjelder hotell på Samui...hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekke der!

Har veldig lyst til å bo i bungalow da;-) Når en førs kan liksom.

Ellers sånnn midt i laget?? 3-4 stjernes hoteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

http://www.asiarooms.com/world-hotel-guide.html

Her har vi slått til på kupp etter kupp, og alle jeg kjenner, som jeg har anbefalt dette til har spart mye tid, penger og frustrasjon.

Her kan man oxo se Reviews på hotellet man tenker å booke på, anmeldelse fra andre gjester, usensurert. Har skrevet der selv på de hotellene vi har vært på!

Er det ikke barnevennlig så sier nok gjester ifra! Er det ærligtalt overflommet med homser eller horer der, står det! Eller om det er himmelsk, så står det.

Jeg kommer ikke til å lete på flere sider etter jeg fant Asiarooms!

På Koh Samui har jeg vært. Vi fikk ikke plass på http://www.asiarooms.com/thailand/koh_samu...spa_resort.html, eneste 5 stjerners, så tok naboen, http://www.asiarooms.com/thailand/koh_samu...gent_beach.html . Helt greit, men ikke noe fint annen enn på stranden. Litt møkkete, og masse frosker over hele hotellområdet.

Masse horer på gater og restauranter, nei.

HUA HIN ER flottest! Der har visst disse fæle horene 1 gate å stå i. Holder du deg unna den ser du ikke noe.

Veldig greit.

Finair er billig om du kommer over kampanjer. Vi betalte 6000 pr. pers. tur retur bangkok. Oslo Helsinki Bangkok. Dette er oxo den korteste ruten men kun 9timer og 50 min!

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi reiste til Thailand, ringte vi rundt og sjekket på nettet. Da var Orkide billigst faktisk.

For oss var det viktig å fly med ett seriøst og bra flyselskap.

Vi dro i lavsesongen, august/september og betalte rundt 6000,- Da fløy vi med Thai Airways. Super service!

Orkide hjalp oss også med overnatting de første dagene i Thailand (krabi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for flere tips :bukke:

Bilettene til bankok er nå kjøpt. Det ble Finnair, koster 8400,- pr pers. Det er den korteste ruta.

Nå må jeg bare bestille fly fra Bankok til Samui, stod det var lurt å bestille med de andre bilettene, pga små fly.

Vi gleder oss :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...