Gå til innhold

Hvilken bil drar damer?

Gjest Billars

Anbefalte innlegg

:ironi: Dette er en særdeles teit tråd.

For min del er det knekkende likegyldig hvilken bil han har.

Jeg ofrer ikke en tanke på bil og bilmerke.

:ler: Det gjør jeg.

Det virker også som om denne tråden har et aspekt av humor over seg..."hvilke biler må en mann ha for å dra damer"...klart det ikke kan blir tatt helt seriøst. Så litt alvor (Bourdieu) og litt humor ble det da plass til?

...

Jeg lærte også litt i denne tråden om minst et par brukere som virkelig ikke likte den og ikke så poenget med å diskutere dette i det hele tatt. Interessant.

Poeng!

Audi cabriolet :sjarmor:

:nei:

Jeg gir egentlig fullstendig blaffen i om denne bilen drar damer eller ikke, men en sånn som dette skal jeg ha:

Linkylink

Nice! Litt kuriøst at den har hareskår, men sexy som faen!

Enig med du. Mens dere kvinner har en tendens til å være opptatt av fargen på gardinene på kjøkkenet og designet på stuemøblene, så er vi gutta opptatt av biler - både når det gjelder eksteriør, interiør og teknologi.

Er det noen motsetning mellom estetisk sans i hjemmet og estetisk sans for bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nice! Litt kuriøst at den har hareskår, men sexy som faen!

Hareskår? :ler: Dersom du tenker på den spesielle grillen, så er dette faktisk Aston Martins varemerke.

Er det noen motsetning mellom estetisk sans i hjemmet og estetisk sans for bil?

Det var sannelig et godt spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Motstand_
men når jeg kommer inn i et hus med heldekningstepper, brystpanel i lutet furu, grønne vegger og furumøbler av typen hytteinventar, så tenker jeg jo mitt..

Dette er jo klassisk Bordieu. Det du gjør er å nedvurdere kulturelle utrykk basert på sosioøkonomisk tilknytning. Noe som jeg finner utrolig fascinerende. I vårt folks samfunn er det i dag ekstremt tabu å ytre noe som helst negativt om andre folkeslag og deres kultur. Men samtidig er det nærmest fritt fram å rakke ned på våre egne ringere sosioøkonomiske grupperinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo klassisk Bordieu. Det du gjør er å nedvurdere kulturelle utrykk basert på sosioøkonomisk tilknytning. Noe som jeg finner utrolig fascinerende. I vårt folks samfunn er det i dag ekstremt tabu å ytre noe som helst negativt om andre folkeslag og deres kultur. Men samtidig er det nærmest fritt fram å rakke ned på våre egne ringere sosioøkonomiske grupperinger.

Jeg på min side synes det er ganske fascinerende at du faktisk klarer å trekke Pierre Bourdieu, samfunnsklasser og etniske skillelinjer inn i denne debatten. Vet ikke helt om jeg skal riste på hodet eller gi deg kudos. Denne ensporetheten, uttrykksmåten og trangen til å vinkle debatter inn mot etnisitets- og innvandringsspørsmål minner meg forøvrig ganske mye om en annen KG-bruker jeg har debattert med tidligere. Jeg er sikker på at dere to har mye å snakke om - med mindre samtalen tar form av å være en monolog, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

mange dumme damer faller for den styggeste mannen i verden, og det er kun pga bilen hans går de med han karen.

Men ikke alle damer faller for dette trikset. Vi skaffer oss fine biler selv!

For min del er det viktig at den er heeeelt ren! Den skal vaskes utenpå annenhver uke, inni 1 gang i mnd, søtvsuges og tørkes støv av. Aldri spis mat i den, og tørk av deg på beina, ikke tilgris bilen inni, ikke noe plastmatter her i gården.

Mannen bør oxo være stolt av bilen, samme hvilken type. Det er ikke merket det går på.

Mannen skal jo ha råd til bilen oxo, ikke betale gjeld oppover øra.

Her er bilen jeg blir kjørt i hver dag! Bmw 252, 5 Serie, Sportspakke og M-Styling! 700.000 kr

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5ser..._sportspack.jpg

Innlegget er redigert iht reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps, legg ut bilder av biler norske menn kan få draget med...tråstarter vil jo ha noe visuelt oxo, ikke bare bla bla bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...