Gjest javac Skrevet 25. januar 2008 #141 Del Skrevet 25. januar 2008 Der lærte jeg noe nytt i dag også, om fart og teknologi...han kjører fort, ja! Jupp. Kanskje ikke spesielt godt egnet for norske veier, men fy flate hvor morsomt det hadde vært å dytte klampen i bånn på lukket bane Er redd jeg hadde endt opp som Tommy Sharif da, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 26. januar 2008 #142 Del Skrevet 26. januar 2008 For min del gjelder vedlikehold mye. Man kan ha så pen bil man bare vil, men sålenge det flyter av søppel er det ikke morsomt å sitte på.. Det er heller ikke noe særlig med vestentlige mangler og dårlig utført arbeid/styling.. Jeg tror en bil kan si litt om eieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. januar 2008 #143 Del Skrevet 26. januar 2008 Biler generelt er nok bedre egnet til å dra campingvogn enn damer. Bygdefjortiser er de eneste jentene som ikke er selvforsynt med kjøredoning. De fleste dekker sitt trillebehov med egen bil, kollektivtrafikk, låne- eller leiebil. Hvis bilen er bedre egnet til å få sevjen til å dryppe, enn sjåføren, er jeg redd for at du virkelig er ute å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vsn Skrevet 27. januar 2008 #144 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg så ikke på hvilken bil han hadde. Han hadde et gammelt vrak. Det hadde jeg også. Så det viktigste for meg var at han var bilmekaniker! Og hadde en bra snopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 27. januar 2008 #145 Del Skrevet 27. januar 2008 For å svare på spørsmålet ditt..... Litt styla, anderledes biler får meg til å snu meg... Men om den "drar damer" har vel mere med han som sitter inni... Har bildilla selv, og skal jeg bytte ut Golfen min nå så blir d nok en liten stæsja Honda Civic jeg ender opp med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brella Skrevet 27. januar 2008 #146 Del Skrevet 27. januar 2008 Audi er alltid pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. januar 2008 #147 Del Skrevet 27. januar 2008 For meg er det mer sånn at det er mange biltyper som ville gjort meg meeeget skeptisk til en mann. Utover det har bilen null betydning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 27. januar 2008 #148 Del Skrevet 27. januar 2008 Før var jeg mislykket tosk som rægga rundt i en Jaguar cab og aldri klarte å dra en enest dame. Men så fikk jeg en gammel stasjonsvogn med hengerfeste. Og nå får jeg nesten hele haremet inn i en hestetransporthenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #149 Del Skrevet 27. januar 2008 Før var jeg mislykket tosk som rægga rundt i en Jaguar cab og aldri klarte å dra en enest dame. Men så fikk jeg en gammel stasjonsvogn med hengerfeste. Og nå får jeg nesten hele haremet inn i en hestetransporthenger. Da tenker jeg du har misforstått tråden og psykolgiens verden litt- Du snur tråden og spissformulerer det til at konklusjonen blir at jo styggere bil mannen skaffer seg jo flere damer drar han. Cluet er at det er veldig delte meninger om hva en "bra bil" er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. januar 2008 #150 Del Skrevet 28. januar 2008 For meg betyr bilen virkelig ingenting. Jeg hadde nok blitt skeptisk om det var et skikkelig vrak, eller om bilen var full av søppel. Men det handler mer om at det sender signaler om at fyren ikke har livet sitt helt "på stell". En bekjent av meg har ikke engang bil. Men han kan å kutte ting på "kokkevis" og har etterhvert fått rykte på seg for å være litt av en mester på kjøkkenet. DET drar han faktisk mye damer på. For når han setter igang så blir det gjerne snakk om det. han er den som svinger innom kjøkkenet når han er invitert på middag et sted, for å hjelpe til litt, og dermed får han jo damene for seg selv. For gutta sitter nemlig i stua og snakker bil ;-) Og han har dessuten et glimrende samtaleemne som de fleste damer synes er morsomt å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 28. januar 2008 #151 Del Skrevet 28. januar 2008 En fyr som tar godt vare på bilen sin og som er fornøyd med den, uansett hvilken type bil det er, synes jeg er flott. Audi er et bilmerke jeg virkelig liker. Når jeg møtte min nåværende samboer for første gang og vi begynte å snakke om biler, var jeg sikker på han var en desperat løyner som ville prøve alt mulig for å få meg interessert.. Han påsto nemmlig at han hadde en Audi Cab, og jeg syntes nesten synn i han som måtte lyge om hvilken bil han hadde... Men utover kvelden ble dette glemt, og fyren virket faktisk ganske så spennende, absolutt en jeg ville møte igjen. Noen dager senere hentet han meg med sin Audi Cabriolet, og jeg må innrømme jeg er litt flau over at jeg trodde han løy, for han er absolutt ikke typen til å "skryte på seg en fin bil.." Men nå har vi i tillegg en Audi stasjonsvogn, som jeg også liker svært godt. Såå, konkulsjonen er vel at Audi drar meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #152 Del Skrevet 28. januar 2008 Stemmer det at en mann med liten snopp kan kompensere med å kjøpe dyr bil? Eller blir han gjennomskuet? Nytter ikke med dyr bil om du har liten snopp nei! Er du en teit eller dum mann nytter det heller ikke å kompensere med bil. Heller en smart og kjekk mann uten bil da ja! En dame skal være rimelige mye over gjennomsnittet interessert i bil om hun tar en mann pga. bilen... Men hva slags mann er det som vil ha en dame som er mer opptatt av bilen enn av ham...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #153 Del Skrevet 28. januar 2008 Men hva slags mann er det som vil ha en dame som er mer opptatt av bilen enn av ham...??? Jøss, enda flere misforståelser. Det handler om at bilen sier noe om mannens smak (og derfor om ham). Ikke å være mer opptatt av bilen enn mannen. Må du ha det intravenøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 28. januar 2008 #154 Del Skrevet 28. januar 2008 Jøss, enda flere misforståelser. Det handler om at bilen sier noe om mannens smak (og derfor om ham). Ikke å være mer opptatt av bilen enn mannen. Må du ha det intravenøst? Enig med du. Mens dere kvinner har en tendens til å være opptatt av fargen på gardinene på kjøkkenet og designet på stuemøblene, så er vi gutta opptatt av biler - både når det gjelder eksteriør, interiør og teknologi. Det er sikkert enkelte som skaffer seg en sportsbil kun med den hensikt "å dra damer", men for den gjevne bilinteresserte, så tror jeg nok heller det er helt andre ting som spiller inn. Jeg mener selv at jeg har et visst øye for form og farge (sikkert gjenstand for diskusjon ), og hva folk omgir seg med og kler seg i er med på å danne et førsteinntrykk av hvem de er. Jeg sier ikke at dette dermed på noen måte er avgjørende når det gjelder min relasjon til dem. Fullt så overfladisk er jeg ikke, men når jeg kommer inn i et hus med heldekningstepper, brystpanel i lutet furu, grønne vegger og furumøbler av typen hytteinventar, så tenker jeg jo mitt.. Har du noen eksempler på biler som i dine øyne røper at mannen har god smak, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 28. januar 2008 #155 Del Skrevet 28. januar 2008 Du snur tråden og spissformulerer det til at konklusjonen blir at jo styggere bil mannen skaffer seg jo flere damer drar han. Ja, nettopp. Selvfølgelig må det en skikkelig stygg bil til å dra masse damer. Se bare: Uansett hvor feit en trailersjåfør er, kan han dra et hundretalls damer. Men hvordan i huleste skal man dra damer med en cabriolet? Du mener da ikke at man skal binde dem fast i tau og la dem løpe som gærne etter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 28. januar 2008 #156 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, nettopp. Selvfølgelig må det en skikkelig stygg bil til å dra masse damer. Se bare: Uansett hvor feit en trailersjåfør er, kan han dra et hundretalls damer. Men hvordan i huleste skal man dra damer med en cabriolet? Du mener da ikke at man skal binde dem fast i tau og la dem løpe som gærne etter bilen? Du har muligens oversett noe elementært i denne saken: Det at Cowboy-Laila og fanskaren løper etter tykke trailersjåfører kan ikke uten videre direkte sammenliknes med at Siri Kalvig løper etter menn i Cabriolet eller en gammel Saab. Det er visse nyanser Gasse nekter å ta med i betraktning her, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 28. januar 2008 #157 Del Skrevet 28. januar 2008 Enig med du. Mens dere kvinner har en tendens til å være opptatt av fargen på gardinene på kjøkkenet og designet på stuemøblene, så er vi gutta opptatt av biler - både når det gjelder eksteriør, interiør og teknologi. Det er sikkert enkelte som skaffer seg en sportsbil kun med den hensikt "å dra damer", men for den gjevne bilinteresserte, så tror jeg nok heller det er helt andre ting som spiller inn. Jeg mener selv at jeg har et visst øye for form og farge (sikkert gjenstand for diskusjon ), og hva folk omgir seg med og kler seg i er med på å danne et førsteinntrykk av hvem de er. Jeg sier ikke at dette dermed på noen måte er avgjørende når det gjelder min relasjon til dem. Fullt så overfladisk er jeg ikke, men når jeg kommer inn i et hus med heldekningstepper, brystpanel i lutet furu, grønne vegger og furumøbler av typen hytteinventar, så tenker jeg jo mitt.. Har du noen eksempler på biler som i dine øyne røper at mannen har god smak, da? (Det var Gjest Julie som var "gjest", hei, hei). Jeg synes denne mannen har en anstendig og markert god smak: http://www.omartin-design.com/images/auto/.../Peugeotrep.pdf Når det gjelder gardiner og interiør så kan vel ikke damer dra menn grunnet valg av gardintyper. Er egentlig litt glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 28. januar 2008 #158 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er visse nyanser Gasse nekter å ta med i betraktning her, ser jeg. Ah, mener du at feite damer tar såpass mye mer plass enn snertne småsaker slik at trailersjåføren ikke klarer å dra så mange i hengeren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 28. januar 2008 #159 Del Skrevet 28. januar 2008 Ah, mener du at feite damer tar såpass mye mer plass enn snertne småsaker slik at trailersjåføren ikke klarer å dra så mange i hengeren sin? Det var akkurat hva jeg mente, vet du. Det er forskjell på hva slags fanskare den enkelte mann har hengende etter seg. Han kan velge mellom denne: http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/12/390710.html eller denne: http://www.askmen.com/specials/2007_top_99/ It's up to you and your car. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 28. januar 2008 #160 Del Skrevet 28. januar 2008 It's up to you and your car. Your car? Du mener vel "your cars". Har mange jeg, vettu. Jææævlig mange. Og du kan godt bli med hjem å se på Matchboxbil-samlingen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå