pilutta Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lever endelig det glade kontorliv, etter å ha vært student i mange år. Og etter lang tid som kontor-nomade har jeg endelig fått en pult jeg kan få et eieforhold til- og ikke minst- min egen skuffeseksjon! Hurra. Har en skuffe med mine private småting i- kjempedeilig. Det jeg med stor kjærlighet har putta oppi, er: -Håndkrem -Kleenex balsam -en blank neglelakk -neglefil -en fin metallboks med masse teposer og en sukett-eske -en lipgloss -ibux -en pakke økologsiske speltknekkebrød -hårstrikker og spenner -en liten parfyme -brillepuss -rene sokker -strømpebukse -o.b -såpebobler - oppmuntring på en grå dag -masse tyggispakker og pastiller Så spørsmålet er: hva har du i roteskuffen din på kontoret?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Er litt overrasket over at man ikke finner penner og sånt i kontorskuffen din Jeg har: Et par musikkcd'er Noen cd'er med dokumenter En rekke penner Tape Binders Blanko Post-it-lapper Minnepinne Plakat Blyantspisser Tamponger Kleenex Stifter
pilutta Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Er litt overrasket over at man ikke finner penner og sånt i kontorskuffen din Jeg har pennene, og det "ordentlige" kontorutstyret i de andre skuffene Denne skuffen er bare min! (Små barn og store gleder osv...)
Gjest November Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, jeg har også en skuff som er bare "min". Der har jeg: Håndkrem, Mascara, Neglefil, Ekstra kontaktlinser, Lipsyl, Tjukksokker (jeg fryser så lett) Hårstrikk, Ipoden min, Pastiller og tyggis.. Tror det var alt
Gjest Nørd Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Har så mye i skuffene at det ikke ville få plass på ei webside en gang. Jobber i teknisk bransje...
mariposa Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Dere har glemt Et must sånn ved 14 tiden på ettermiddagen. :-D
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg kontorskuff på skolen, men tenker det teller. Jeg har dierse kontor ting som hullemaskin, penner, blyanter, penner, markørtape og tusjer, skilleark, plastmapper etc. teppe (det er veldig kaltt der inne) hansker (se over) knekkebrød kjeks nøtter paracet ibux instant kakao håndkrem klinex bordvifte (fra sommeren da er det varmt inne) enkelt klesskift (søler ofte) og ikke minst hørselsvern (hihihi, det er ikke så rolig på kontoret mitt til tider så jeg lukker meg innei båsen min med hørselvernet for å konsentrere meg, ikke lett å lese når det er 40 studenter utenfor den ikke isolerte døra)
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Du verden, du verden, så flinke jenter...trenger man mascara-oppgradering i løpet av en arbeidsdag? Man gjør kanskje det... I mine skuffer: Masse arkiv-materiale fra min forgjenger som ALDRI blir brukt (rydde snart?) Lysark som jeg brukte ved et foredrag en gang som ALDRI blir brukt igjen Gamle plastposer (nyttig!) Gammelt bærenett vi fikk på en studietur i Finland en gang (gratis, ergo kaster man ikke, selv om det er dritstygt) Barnetegninger STYGGE gullsandaler som fulgte med et blad jobben abonnerer på (gratis!) Røykpakke fra i fjor Gamle kartotekkort (datamaskinen er som kjent oppfunnet) Verdens vondeste Cappucino-poser kjøpt i Latvia Gammelt kursdeltaker-inngangskort En haug ark ang et tema jeg kanskje skulle lage blogg om en vakker dag Gaffel (eh, jaha?) Binders Viskelær Ødelagt nøkkelring Bursdagskort til barna mine Hårstrikk Dings til ringperm (why on earth er ikke den kastet?) Skilt til praksiselever Gammel konsertbillett Medlemskort i en bokklubb jeg ikke er medlem i lenger ...seriøst??? Er dette meg??? Hjemme har jeg ikke en eneste unyttig ting, veska mi er fin og ordentlig. Takk. Denne tråden har vært en vekker for meg. Her skal det ryddes og fylles opp med kvinnelig kontor-stæsj!
Toris Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Noen skuffer som er sånn halvveis private og der har jeg følgende av privat karrakter: - ullsokker - ekstra 20kroninger til lunsjordningen - diverse teposer -iPod-lader på pulten har jeg i tillegg: -en kaffikopp og en tekopp -brunt sukker - Espresso pulverkaffi som jeg aldri bruker - en robust plastkniv til å smøre på frokosten - ostehøvel til osteskjæring og gulrotskrelling - utskrift av billett til Mexico! - noen bøker jeg har fått gratis en om ungdomsdemokrati og en om Freuds Psykoanalyse, glemmer alltid å ta de med hjem Resten av tinga jeg trenger har jeg i min gigantiske veske som jeg har med meg hver dag.
FrizzleSizzle Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Resten av tinga jeg trenger har jeg i min gigantiske veske som jeg har med meg hver dag. Ja, det er vel der mine ting befinner seg også, om ikke veska er så gigantisk. Lurer litt på hvorfor noen har Ipod'en i kontorskuffa, egentlig.
pilutta Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det er vel der mine ting befinner seg også, om ikke veska er så gigantisk. Lurer litt på hvorfor noen har Ipod'en i kontorskuffa, egentlig. Jeg legger av og til iPoden i kontorskuffen, fordi jeg går med den helt til pulten om morran, og så bruker jeg ofte å putte diverse småtterier i skuffen, og da hender det at iPoden blir med. I morges, feks, hadde jeg med meg ny ladning tyggis og en kontor-røykpakke (i tilfelle krise), og da ble iPoden med i kontorskuffen også.
Gjest smotti Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Dere må ha noen sinnsykt store skuffer..
Gjest Marillia Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Muslibar, tyggis, håndkrem, drops, neglfil, bind og ob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå