Gå til innhold

Hvor er mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på p-piller i to år, og minipiller i et år. Pga. migrene og kjedelige bivirkninger sluttet jeg med minipillene for to mnd. siden. Men mensen kommer ikke? Jeg har tatt flere graviditetstester, og føler meg ikke dårlig eller har ingen symptomer på graviditet.

Legen sa det kunne ta litt tid før syklusen kom igang etter pilleslutt, men skal det ta såpass lang tid?

Jeg bekymrer meg litt lett, så vil bare høre om noen andre har opplevd lignende (jeg er 21 år gammel)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, tok 2 år her (hadde normal og stabil syklus før jeg begynte på de). Mange påstår jeg er et "spesielt tilfelle", men etter å kikket litt på ulike fora så virker det ikke som det er helt uvanlig heller.

Skrevet

Her tok det ca. 2,5 mnd etter at jeg sluttet med minipillen, så var det på`an igjen med mens...

Skrevet

Sluttet i februar....

Venter fortsatt.... :lete:

Skrevet

PS! Kansje jeg skulle nevne at jeg ikke brukte minipillene i mer enn to måneder heller. Likevel gikk det 2,5 mnd før mensen kom igjen etter at jeg sluttet.

Kommer nok....

Skrevet

kom tilbake etter 3 uker. hadde da gått på cerazette i flere år, og p-piller totalt i 10 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...