Gjest Gutt25ivillrede Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Hei, sitter her med en veldig rar følelese inni meg. Fikk vite for en par dager siden at dama mi som har ligget på sykehuset lenge nå å fått cellegiftbehandling nå må opereres. Må fjerne livmoren, eggstokkene, egglederene osv., hysterektomi heter det vel. Fikk en rar følelse i meg, rart å tenke på at man aldri kan få barn i lag. Selv om vi begge bare er 25 og ikke har vært i lag så veldig lenge så er det noe jeg tenker på nå som det aldri kan skje. Vet ikke helt hva jeg skal si, føler meg bare veldig rar. Er veldig glad i henne å vi har ikke akkurat den enkleste tiden for øyeblikket. Noen som har vært borti noe liknende? Noen råd? :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Har ikke vært borte i noe lignende, vil bare si at jeg føler med dere. Dere har en vanskelig tid foran dere, og jeg håper dere klarer å snakke om det. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Har ikke opplevd det samme, men jeg er ganske sikker på at dere får en tøf tid fremover. Både med tanke på det hun må igjennom nå, og det at dere ikke kan få barn på den naturlige måten. Noen ganger skjer det ting som vi ikke helt kan forstå, og jeg håper dere både år snakket med hverandre og at dere får hjelp til og komme igjennom dette. Ta vare på hverandre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 ja, det er ikke lett for andre å sette seg inn i. Jeg ønsker dere lykke til og håper dere ser muligheter som adopsjon eller fosterbarn hvis det blir et stort tema. Det aller, aller viktigste er at henne du er glad i blir frisk og slipper ha vondt noe mer. Sender dere masse gode tanker... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. april 2003 #5 Del Skrevet 7. april 2003 Enig med de andre her. Vær der for henne......... Ikke tro at livet er over selv om dere ikke får "egne" barn - det er flere måter å få barn på - adopsjon m.m. Men skjønner jo veldig godt at det er tøft nå.......og det vil nok bli noen tøffe tak framover........... Men det viktigste er at hun blir frisk.......... og at dere har det godt sammen! Stå på! Klem fra Usikker 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. april 2003 #6 Del Skrevet 7. april 2003 Det viktigste nå må være å få henne frisk igjen. Som andre her sier; det finnes alternative måter å få barn sammen på, selv om dere ikke kan få barn sammen på den "naturlige" måten. Jeg forstår forresten veldig godt at det er en sorg i seg selv... Jeg har en god venninne som fjernet livmoren og egglederne for noen år siden, og hun er både frisk og oppegående! Hvis jeg har forstått det rett, har livmorkreft gode prognoser for at pasienten blir helt frisk. Håper det går bra med dere begge i tiden framover, og at dere får mange, mange gode år sammen - både alene og sammen med eventuelle framtidige barn! Ta godt vare på hverandre og snakk sammen! Det vil dere antagelig komme til å trenge, begge to! Klem og gode ønsker fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt25ivillrede Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Selvsagt er det viktigst å få henne frisk nå, og jeg vet det går å få unger på andre måter. Det var bare tanker som kom opp i hodet mitt når jeg fikk vite dette. Kom egentlig ikke som noe stort sjokk på oss da hun har vært syk lenge å fått cellegift lenge men det hjalp ikke. Jeg vil bare at hun skal bli frisk så jeg kan få henne hjem så vi kan være i lag igjen, savner henne så fælt. Jeg tror nok vi klarer oss gjennom dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. april 2003 #8 Del Skrevet 8. april 2003 Det er ikke det minste rart at det er mange tanker som dukker opp når man får en slik beskjed, og jeg tror ikke det går ann og forbrede seg på alt heller. men dere får ha lykke til i hvertfall. og det er jo bra t forholdet deres er så sterkt som det er, det hadde sikkert vært jævlig for dere begge og skulle ha taklet et brudd oppi det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #9 Del Skrevet 18. juni 2004 Mitt beste tips er www.ug.no Gjennom Ungdomsgruppen i Kreftforeningen kan dere møte folk som har opplevd det samme - er selv medlem, og kjenner flere unde folk med ulike typer underlivskreft som er medlemmer. Og ikke minst, er det andre hyggelige aktiviteter som kan gi itt energi, f.eks. helsereise til syden, fjellturer, bowling osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #10 Del Skrevet 18. juni 2004 Så leit. :-( Men dette skal dere klare sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2004 #11 Del Skrevet 20. juni 2004 Dette var trist å lese. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 20. juni 2004 #12 Del Skrevet 20. juni 2004 Du virker som en varm og reflektert gutt, så dette går sikkert bra. Bare vær klippen i hennes liv nå. Hun trenger deg sikkert mer nå enn noen gang tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå