Gå til innhold

LilleLala's lille hule


Gjest LilleLala

Anbefalte innlegg

Gjest LilleLala

Etter å ha lest forskjellige dagbøker her inne (Føler at jeg smugtitter :sjenert: ) Så bestemte jeg meg for å lage min egen... Så velkommen, og skriv gjerne en hilsen hvis du har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilleLala

Idag stod jeg opp tidlig og prøvde å være flink og spise frokost.. Men neida, må nesten innrømme at jeg hadde utrolig dårlig matlyst... Så omeletten jeg så flink som jeg er lagde ble godbiter til hundene isteden :sukk: ...

Jeg våknet opp idag og er nesten skuffet, jeg hører jo folk som finner ut de er gravide ved morgen kvalme, men den er ikke her i det hele tatt... Sukk, føler meg ikke gravid, selv om jeg så gjerne vil det at jeg tror at noen ganger så påfører jeg meg selv gravidtets symptomer!

Jeg begynte ikke på jobb før klokka 11 idag, og tok en rask tur med hundene bort til fotball banen (Og håpet inderlig at ikke skolen eller ungene brukte det...) Og kom ditt og ingen var der så ble det et smil rundt munnen! Vi fikk trent litt, dvs begynte med at jeg tok de to eldste og båndt dem fast til noen stolper, og kommanderte dekk, og tok med yngste tøtta og trente på litt enkelt kommandoer, og prøvde på noen nye momenter til henne, hun ble overasket noen ganger så jeg, men hun er flink! Hadde håpet at løpetid holdt seg unna litt til, men det er vel for mye å håpe på... Håper ikke hun blir like ille under løpinga som eldstemor, men tiden for vise...

Så tok jeg gullet mitt og kjørte igjenom et klasse to program, og han er så flink lille gullet til mor... Eldste mor trente vel meg mer enn jeg trente henne, men sånn skal det vel være hihi... Ble litt mye hund her nå føler jeg...

Vel, dro på jobben og det ble en laaang dag, og er glad jeg fikk beskjed på forhånd, sånn at jeg tok hundene i bilen... Fikk noen gode pauser til å lufte dem, men når vi kom hjem nå i kveld visste jeg at de hadde lyst på en tur... Men lat som jeg var idag kjørte jeg heller bort til skogen, og slapp dem løs så de kunne herje fra seg.. Kom hjem og var kjempe sulten, er det nå fortiden (Litt mye jobbing noen dager..) Bestilte en pizza og så på grey's anatomy, før jeg ringte Kjekken, han har fått bekreftet at neste onsdag så blir tingene hans flyttet inn i det nye stedet :-D :smilbla: Vi hadde håpet at det skulle gå i orden på mandag, så vi kunne sitte og kose oss med forhåpentligvis god nyhet om at vi venter bebi, og sitte og se på grey's anatomy sammen.... Men vi kan få god nyhet på Onsdag og se på Ghost Whisperd sammen hihi...

Vi snakket også om de lange dagene mine... Jeg håper nå som vinteren kommer at de blir kortere, og at jeg heller kan starte litt tidligere... Og han sa det at han kunne ta med eldstemor med på jobben, han skulle til og med kjøpe en seng som passet kontoret hans til henne :rødme: Han vet hvor mye hun hater å være alene, og hvor dårlig samvitighet jeg har for å ha henne i bilen... I tilleg er hun jo sterkt knyttet til han, så det passer jo egentlig fint! Hun tar jo livet med ro, og letter jo så vidt på øyelokket hvis noen kommer inn på kontoret hans regner jeg med, så det var skikkelig godnyhet!

Ellers så vet jeg at jeg burde legge meg nå snart.. Men sukk, så vanskelig det er!

Endret av LilleLala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLala

Oi oi! Så på tråden min om "spesiel" familie at den hadde økt... Jeg sitter og leser igjenom, men vet jeg ikke rekker å svare... Fikk fri imorgen, og er bare hjemom og skal pakke, så skal jeg og Kjekken på hytta til foreldrene hans! (Det blir ikke bare oss da, imorgen kveld kommer det mange til middag++) Prøver å huske alt, og gikk rundt og stresset her istad, med lille vimsetøtta rett i beina mine og skjønte ingen ting om hva mor drev med! Hun har aldri vært der oppe når jeg tenker meg om, så det kan bli spennende... Gullet og gamlemor vet jeg at jeg bare kan slippe, men er usikker på vimsetøtta, så tar med langline...

Gaaaddd.. Går det ann å stresse så mye...

(ÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jeg var kvalm til morgen idag! Så hvem vet??? :D :D :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest LilleLala

JEG ER GRAVID!!! Jeg har visst det i nå i nesten en uke, siden testen kom positiv, men det har vært skikkelig mye som har skjedd.. Jeg kom hjem forrige mandag, og klarte ikke å vente til tirsdagen med å ta test... Jeg tok den Mandags kveld og den var positiv, kjekken synes det var svakt avmerket på testen, så tirsdags morgen før jobb tok jeg to nye (Ikke så lett gitt, så jeg skjønner ikke hvordan folk sier de tar 6-7 stykker etterhverandre...) Og begge var positive!!!!!!!! Jeg ble egentlig litt overasket... Jeg trodde ikke det kom til å klaffe første gangen... Så jeg må overasket jeg ble sjokkert... Jeg dro noen timer senere på jobben, og når jeg kom jeg innså jeg at jeg ikke lenger var en prøver, men at jeg var faktisk gravid... En liten spire vokser inne i meg... Det er så utrolig rar følelse egentlig... men gud som denne uken har gått! kjekken kom hjem til meg på tirsdags kvelden og vi feiret han med champagne og jeg med champagne brus... på onsdag så datt nettet mitt ut, og kom tilbake igår... Ikke skjedd så mye utenom at jeg har vært på treninger med hundene og vært overlykkelig, og egentlig ikke helt visst hvordan jeg skulle takle dette... Og nå sitter jeg og leser alt jeg kan om hva jeg bør spise/ikke spise... Og leser masse og på babyverden kom jeg over denne :) Jeg har også fått time om fredag om to uker hos legen! (Jeg ble først spurt om jeg hadde tenkt å ta abort, og hvis ikke kunne det visst vente...)

Men jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt siden jeg sist skrev det... hmmm....

:D

Unnfangelsen finner sted omkring: 4. oktober, 2007

Hjertet begynner å slå: 29. oktober, 2007

Embryoet beveger seg: 22. november, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. november, 2007

Alle indre organer er ferdig formet: 29. november, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 13. desember, 2007 (Jeg har ei vennine som nettopp har spontanabortert, så gud jeg gleder meg til denne datoen..)

Kvalmen avtar for de fleste: 20. desember, 2007

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 27. desember, 2007

Fosteret svelger og tisser: 10. januar, 2008

Tid for ultralyd: 17. januar, 2008

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. januar, 2008

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. februar, 2008

Fosteret begynner å høre: 28. februar, 2008

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 27. mars, 2008

Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. mai, 2008

Svangerskapspermisjonen begynner: 7. juni, 2008

Antatt termindato: 28. juni, 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Har lest tråden din, har vel ikke vært av de mest positive kanskje men. Artig å lese om likevel.

Hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Grattis med dagbok og graviditet. Vi er nok nokså like langt på vei! Men jeg lurte på hvor du har fått tickeren din fra. Jeg vil ha noe lignende jeg og.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLala

Oi oi! Besøk i hulen min!

Gratulerer! Har lest tråden din, har vel ikke vært av de mest positive kanskje men. Artig å lese om likevel.

Hvordan går det med deg nå?

Takk takk.... Jeg er ikke noe flink til å skrive dagbøker og andre ting... Ofte så blir bare det negative så jeg "får det ut", og glemmer egentlig alt det positive som har skjedd igjenom dagen... Dårlig uvane :fnise:

Gratulerer med graviditeten! :)

Takk!

Hei. Grattis med dagbok og graviditet. Vi er nok nokså like langt på vei! Men jeg lurte på hvor du har fått tickeren din fra. Jeg vil ha noe lignende jeg og.

:sjenert:

Jeg fikk den fra http://lafemmebonita.com/ !

Så gøy da!

Edit;

Og jeg er utrolig trøtt, og får skrive mer imorgen... Orker ikke nå!

Natta!

Endret av LilleLala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLala

Lenge siden jeg har skrivd her nå! Jeg er så utrolig trøtt om dagen at jeg leser bare over, men orker ikke å svare...

Lillesøs bor midlertidig her nå, i første var jeg bekymret hvordan det kom til å gå, men det ser ut til at ting egentlig går veldig bra, vi har en god tone, hun hjelper meg mye hjemme, og ser ut som om at det går bra på skolen og, jeg var på møte igår sammen med henne, min far, og rådgiveren på skolen hennes og ble fortalt at lærerene der var positivt overasket over forandring de hadde lagt merke til henne i løpet av denne uken... Jeg kunne se etter møte at min far var lei seg for å ikke ha yngste datteren sin hjemme, men var nok glad at ting går bedre med henne.

Ellers så vet lillesøs nå at jeg er gravid, litt vanskelig å holde det skjult for henne nå :fnise: Hun ble glad, og gleder seg til å bli tante, men har lovt å ikke fortelle det til noen.... Kjekken var innom igår igjen og spiste kinesisk med oss, og vi så på film...

Ellers så er det under en uke til jeg har første legetime, og det gleder jeg meg til!

Vi diskuterte igår når vi skulle begynne å fortelle det til folk, og vi forteller foreldrene hans det når jeg er 12 uker, og jeg skal ta en prat med faren min og fortelle han det... Regner med at bror får vite det før (Vi har veldig god kontakt)

Ellers så er det litt høyt og lavt her, gamlemor bor mer eller mindre hos kjekken nå, han har jo med henne på jobb hver dag, og jeg tror hun synes det er deilig å slippe unna minsten-vimsen her hjemme... Gullet sier jo bare ifra når han har fått nok av henne, mens gamla irriterer seg bare mer og mer... Kjenner litt savn, men jeg ser henne jo mer eller mindre daglig... Gad, trøtt... Burde vært ute og gått tur, men skal spise noe så legge meg litt igjen... (Kansje jeg kan overtale lillesøs til å gå en tur, eller ville det vært å bruke henne? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLala

Lenge siden jeg har skrivd her nå! Jeg er så utrolig trøtt om dagen at jeg leser bare over, men orker ikke å svare...

Lillesøs bor midlertidig her nå, i første var jeg bekymret hvordan det kom til å gå, men det ser ut til at ting egentlig går veldig bra, vi har en god tone, hun hjelper meg mye hjemme, og ser ut som om at det går bra på skolen og, jeg var på møte igår sammen med henne, min far, og rådgiveren på skolen hennes og ble fortalt at lærerene der var positivt overasket over forandring de hadde lagt merke til henne i løpet av denne uken... Jeg kunne se etter møte at min far var lei seg for å ikke ha yngste datteren sin hjemme, men var nok glad at ting går bedre med henne.

Ellers så vet lillesøs nå at jeg er gravid, litt vanskelig å holde det skjult for henne nå :fnise: Hun ble glad, og gleder seg til å bli tante, men har lovt å ikke fortelle det til noen.... Kjekken var innom igår igjen og spiste kinesisk med oss, og vi så på film...

Ellers så er det under en uke til jeg har første legetime, og det gleder jeg meg til!

Vi diskuterte igår når vi skulle begynne å fortelle det til folk, og vi forteller foreldrene hans det når jeg er 12 uker, og jeg skal ta en prat med faren min og fortelle han det... Regner med at bror får vite det før (Vi har veldig god kontakt)

Ellers så er det litt høyt og lavt her, gamlemor bor mer eller mindre hos kjekken nå, han har jo med henne på jobb hver dag, og jeg tror hun synes det er deilig å slippe unna minsten-vimsen her hjemme... Gullet sier jo bare ifra når han har fått nok av henne, mens gamla irriterer seg bare mer og mer... Kjenner litt savn, men jeg ser henne jo mer eller mindre daglig... Gad, trøtt... Burde vært ute og gått tur, men skal spise noe så legge meg litt igjen... (Kansje jeg kan overtale lillesøs til å gå en tur, eller ville det vært å bruke henne? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...