Gjest lillagubban Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Arg! Litt klaging fra meg, og et spørsmål for de som har peiling! Da jeg sist var å hadde en underlivssjekk i forbindelse med at jeg skulle få meg nye p-piller ble det påvist klamydia hos meg (ca tre-fire uker siden). Hadde ingen plager, så bare flaks jeg fant det ut! Veldig kjipt, spesielt pga viss sjanse for å bli steril! Dessuten kanskje flaut å ringe eksen og fortelle ham han har gitt meg klamydia.. (testa negativt før ham). Nå i helga rota jeg skikkelig med p-pillene og klarte å glemme den to dager på rad, så nå har jeg plutselig fått mensen og er helt ute av det. Sist gang jeg klarte det hadde jeg mensen i sånn to uker Dumme mensen! Og nå kjenner jeg det begynner å svi når jeg tisser og dessuten svir det litt/er plutselig veldig ubehagelig å bruke tampong (bruker den aller minste typen), så går med truseinnlegg jeg hadde liggende fordi jeg ikke har bind i hus. Why?! Vet at det er vanlig å få sopp etter antibiotika (som jeg tok da jeg ble påvist klamydia, to uker siden), kan det være derfor det svir? Eller kan det være urinveisinfeksjon? Har aldri hatt noe problem med verken uvi eller sopp, så vet ikke jeg. Typisk meg at alt dette skjer med underlivet akkurat nå når jeg endelig har noe på gang med en fyr! Har jo bare vært fryd og gammen der nede før... Sett bort i fra det "ekle" (mensen og sopp) må jeg jo uansett vente til jeg får testa meg for klamydia igjen før jeg tørr å nærme meg ham Endret 16. oktober 2007 av lillagubban
Sans Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg har soppinfeksjon, gjør det i alle fall veldig vondt å tisse. Og tørke seg. Og gjerne sitte. Og kanskje gå. Men noen ganger er jeg heldig, da klør det bare noe infernalsk. Så ja, du kan ha sopp. Eller UVI. Jeg får lett sopp, altså. Men jeg får det I ALLE FALL hvis jeg har måttet ta antibiotika! Det skader uansett ikke å ta en soppkur, så kjøp canesten eller tilsvarende og start behandlingen. Da bør du merke bedring fort.
Gjest lillagubban Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for svar! Har kjøpt inn canestenkrem og smurt meg inn, håper det hjelper! Gidder ikke drive å ha sopp i tillegg til alt det andre
Lille sol :) Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har klødd mye, det svir og alt er noe møkk.. også prøvde jeg med naturell youghurt som faktisk lindrer kløen, MEN blir ikke noe mindre sopp av det har jeg funnet ut (for det er helt sikkert sopp jeg har...). Så jeg begynte altså med canesten i går kveld, og i dag er det helt annerledes smerte. det er virkelig hovent der nede, og det presser liksom :S Hjelp meg! Det er ingen kjønnsykdommer, har nemlig kun hatt samleie 2 ganger (begge for et år siden (med en som det var første gang for)) - og begge var beskyttet. Oppsummering: - hadde sopp ved påsketider, gikk omsider over trass litt mislykket soppkur - mensen - soppkur - enormt kløe og svie - hovent (og virker som væskefyllt), men svir ikke mer? hilsen jente 18
trand Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Kjenner meg igjen her. Du ble nok aldri helt kvitt den forrige soppinfeksjonen din. Har slitt med det samme. For meg tar det lang tid med behandlig før jeg er kvitt soppen. Har brukt canesten i 14 dager nå,og nå begynner det endelig å gi seg. Jeg var også til tider hoven, men det ga seg etterhvert. Jeg ville ihvertfall ikke stoppet behandlig før du er sikker på at soppen er borte, og alt føles normalt. Jeg tenker selv å gi det et par dager til, ellers går jeg til lege og får noe sterkere saker. Lykke til!
Lille sol :) Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Kjenner meg igjen her. Du ble nok aldri helt kvitt den forrige soppinfeksjonen din. Har slitt med det samme. For meg tar det lang tid med behandlig før jeg er kvitt soppen. Har brukt canesten i 14 dager nå,og nå begynner det endelig å gi seg. Jeg var også til tider hoven, men det ga seg etterhvert. Jeg ville ihvertfall ikke stoppet behandlig før du er sikker på at soppen er borte, og alt føles normalt. Jeg tenker selv å gi det et par dager til, ellers går jeg til lege og får noe sterkere saker. Lykke til! Tusen hjertlig takk for svar asså! =) Får håpe det gir seg snart, ja! Hevelsen var borte dagen etter igjen, men det kom igjen på kvelden (ikke like ille), merkelige greier.. jaja. Igjen, tusen takk =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå