Grønt blad Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg trenger en ny treningsbukse som kan brukes til bla. aerobic og spinning. Helst ikke så veldig dyr, men viktig med god kvalitet. Er det noen som har tips med tanke på merke og modell? Gjerne også hvilken butikk jeg kan kjøpe den i. Siden jeg vil prøve den først er jeg ikke interessert i nettbutikker. På forhånd takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er veldig glad i Nike sine tights. Er vel egentlig beregnet for løping(?), men jeg bruker de stort sett samme hva jeg trener. Veldig behagelige. Har en jeg kjøpte for 4-5 år siden, og den er like fin enda, og den har jeg brukt mye. Koster rundt 500, virkelig verdt det når kvaliteten er så god som den er. Finnes nok i de fleste sportsbutikker.
Grønt blad Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er veldig glad i Nike sine tights. Er vel egentlig beregnet for løping(?), men jeg bruker de stort sett samme hva jeg trener. Veldig behagelige. Har en jeg kjøpte for 4-5 år siden, og den er like fin enda, og den har jeg brukt mye. Koster rundt 500, virkelig verdt det når kvaliteten er så god som den er. Finnes nok i de fleste sportsbutikker. Takk for svar. Skal stikke innom en sportsbutikk og prøve:)
Mafdet Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Nike Dance Pants er knall. Ikke til spinning sikkert, men til aerobic funker den sikkert fint. Det er jo en dansebukse - jeg bruker dem til styrketrening og jogging.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå