Gå til innhold

Hva ønsker du deg

Gjest Lynn

Anbefalte innlegg

Gjest Jenna88

Ja, hva ønsker du deg egentlig i gave av kjæresten?

Selv har jeg ikke kjæreste, (men ser ut til at jeg er på god vei til å bli det), og han har allerede nå begynt å mase om hva jeg liker/ønsker meg i julegave. Tror egentlig det henger sammen med at han skal til USA i to uker, og vet at jeg liker ting ikke "alle har", men hva sier en egentlig?

Han har spurt om jeg liker smykker og sånt, men det føler jeg blir litt pragende, såpass tidlig. Vi er jo ikke sammen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Reise

Opplevelser( spa,teater,konsert o.l)

Gavekort i klesbutikker jeg ikke syns jeg har råd til å kjøpe meg noe selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

I år ønsker jeg meg gavekort på brudesko eller brudeundertøy ;) Ellers pleier jeg å ønske meg noe jeg trenger eller ønsker meg, men som jeg ikke tar meg råd til selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere pleid å få typiske "kjærestegaver", som ringer, smykker, parfyme. I fjor fikk jeg klær, men da var jeg med å ta dem ut selv. Hva med konsertbilletter? Blir kanskje litt dyrt, hvis dere ikke er sammen...hmm...synes det er vanskelig selv jeg, og vi har vært sammen i 4 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tror vi i år prøver å ønske oss en felles reise. Heller setter inn pengene på en sparekonto og sparer litt til.

Ellers syns jeg felles opplevelser kunne vært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Pleier å ønske meg smykker, synes ikke det er for tidlig å ønske seg det selv om dere ikke offesielt er sammen.

Smykker er jo ikke nødvendigvis bare diamanter, det kan jo være litt rimeligere smykker også, sånne man får kjøpt på Arts and Crafts o. l....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skulle jeg mest av alt tenkt meg at samboeren kunne feire julaften sammen med meg, men han skal jobbe :tristbla: . Vi kommer nok til å spleise på nytt kamera, så vi er vel enige om at vi ikke skal kjøpe gaver til hverandre. Men skulle vi ha kjøpt gaver, så ville jeg ønsket meg øredobber eller ny klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg penger, til speilreflekskameraet (som jeg allerede har kjøpt.. :fnise: Skulle liksom bruke bursdag/julepenger på det, men fikk et bra tilbud)

Ellers ønsker jeg meg morgenkåpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg ting som jeg har bruk for. Kan være alt fra kjøkken utstyr til nye vintersko. hehe

Høres kanskje kjedelig ut, men da blir det i alle fall ting man kan bruke og virkelig trenger.

Har snakket på å kjøpe oss noe i felles skap i år.. så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ja der sier du noe..den tiden nærmer seg faretruende fort nå. Av kjæresten ønsker jeg meg en pysj i flanell. Og ellers ønsker jeg meg utstyr til hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...