Gjest Gjest_Solsikke_* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Nå håper jeg noen kan hjelpe meg her inne. Har bestemt meg for å ha ett ordtak/visdomsord om familie/kjærlighet på en vegg hjemme hos oss. Men så var det det å velge da. Nå står jeg mellom følgende: Det vakreste i verden kan ikke ses og ikke berøres, det må føles med hjertet. Kjærlighet ser ikke med øynene, men med sjelen. Home - Where the people who love you live. Live well - laugh often - love much Har noen andre tips så tar jeg imot med stor takk!
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Det første er et sitat fra Helen Keller er det ikke? Mener å huske det, og har stor sans for det sitatet. Ellers likte jeg veldig godt det siste, vi kan alle trenge noen påminnelser i den retningen innimellom
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vet du - jeg vet faktisk ikke hvem det er som har skrevet det første, har ikke funnet noe navn. Kan godt være at det er Helen Keller. Takk for innlegget Solsikke
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Er nok Helen Keller ja, trodde jeg kjente det igjen, selv om jeg bare har det fra orginalen som går sånn: "The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart. "
mamut75 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 "Humans travels the world over in search of what they need and returns home to find it ." George Moore . "A good home must be made, not bought. " Joyce Maynard, My home is not a place, it is people. Lois McMaster Bujold,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå