Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har siden tidlig i høst hatt veldig tørr hodebunn. Gikk til frisøren med problemet og hun anbefalte at jeg kjøpte en shampo uten parfyme. Kjøpte KMS for senitiv hodebunn og bruker kun balsam i tuppene, ikke i hodebunn. Bruker ingen stylingprodukter heller. Det er voldsomt irriterende, siden det klør hele tiden og i tillegg flasser det mye. Tenkte jeg skulle prøve en annen shampo siden den jeg har nå ikke funker (surt siden det var en stor og dyr flaske). Noen som har prøvd en god flass shampo, eller som har andre tips til hvordan man blir kvitt tørr hodebunn?
wondergirl Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med Phyto sin shampo. Jeg har ikke flass, men veldig irritabel hodebunn, som klør, og jeg får fort fett hår. Phyto selges i hvertfall på Esthetique på Steen og Strøm i Oslo. De har også en tube med en slags gele som man kan smøre inn i hodebunnen etterpå også.
Arwen Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hvis du har tørr sensitiv hodebunn skal du ikke bruke flasshampo! Jeg er veldig fornøyd med redken sin serie for min sensitive hodebunn.
Saeria Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Tørr, flassende hodebunn kan også være (kronisk) eksem. Du kan også prøve selukos som er en shampo en får på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå