Gå til innhold

Thailand, Krabi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg og morsan skal på ferie til Thailand i februar. Naboen vår skal også slå følge, hun jobber i SAS og har fått billige billetter. Vi er ikke særlig verdensvante, vi. Jeg har da vært i Kina med folkehøgskolen min i fjor, men utover det har jeg aldri vært utenfor Europa. Og mamma er sjeleglad bare sola skinner :o)

Som sagt, så skal vi til Thailand, med destinasjon Krabi. Nabodama vår har annbefalt et hotell som lå like ved Phranang beach, men etter å ha kikket litt på det, er jeg ikke så sikker. Synes det ser ganske falleferdig ut egentlig. Kunne tenke meg å bo på et hotell med litt høyere standard.

Er det noen her som har vært i Thailand før, og som kunne annbefale et hotell i nærheten av Ao Nang? Eller et annet hotell i Krabiområdet? takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Kona og jeg var på Ao nang for noen år siden og du kan sjekke ut mitt reisebrev her: http://gardkarlsen.com/thailand2002.htm . Når det gjelder hotellet kan du finne omtaler fra andre besøkende på http://www.tripadvisor.com . Dersom du vil booke hoteller bør su sjekke f.eks. www.asiatravel.com, www.planetholiday.com eller www.hotelthailand.com

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan du beskrive litt nærmere stranden i Ao Nang?

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig - Railey Bech West er et fantastisk sted, og vi bodde også på det hotellet han nevner.

Vi reiste med tre små barn og for dem var det strålende med både basseng og nydelig strand rett ved hotellet.

Jeg har også hørt negative ting om stranden på Ao Nang, og ble frarådet å bo der. Mannen min var der noen ettermiddager sammen med guttene våre, og sa det kunne vært hvilket som helst sted men med dårlig strand.

Railey Beach var magisk, selv om det var noenlunde rolig der.

Endret av Veslejenta
Skrevet

Takk for svar.

Aner ikke noe om Railey Beach, er det litt restauranter og butikker der? Siden man må ta båt til Ao Nang, går det båter hele kvelden? Sikkert litt dumme spørsmål, men som sagt aner jeg ikke mye om R B.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Det er flere restauranter og noen få butikker på Railey.

Det går båter til Ao Nang, og det koster heller ikke mye å leie en egen long-tail båt med sjåfør.

Ellers anbefaler jeg denne siden for tips om hoteller.

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...