Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har til tider en merkelig lyd i det ene øret. Sambo mente det kan bare være litt ørevoks som har satt seg litt fast. Man kan ikke se noe! Men kan jeg da prøve å bare skylle øret med litt varmt vann?? Med sånn skylle-øre-ting
Gjest bente85 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Det er sikkert ikke ufarlig å prøve det, så du kan jo forsøke og se om det hjelper.
Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Prøve det når jeg skal legge meg i kveld jeg da
Grønt blad Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Prøve det når jeg skal legge meg i kveld jeg da Hvordan gikk det? Er sprakingen borte?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Moren min hadde også en spraking i øret. Hun gikk til legen og fatn ut at det bodde en bitte liten flue som hadde satt seg fast der inne. GÅ TIL LEGEN!
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 Det er borte Så da regner jeg med at jeg ikke trenger noen lege! Men jeg brukte ikke den skylle tingen da. Men jeg tok bare å prøvde å vaske litt ekstra ekstra godt med q-tips med litt vann på! Men kom ikke ut noe som jeg kunne se! Så heldigvis var det ikke noe gult og ekkelt der inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå