punkyB Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 SKal dit om en ukes tid - har du vært der og har gode råd/tips? Hvordan er været på denne tiden feks. - tenker da mest på ettermiddag/kveld , hvor mye klær bør man ha med seg ? Er det noe morsomt å finne på der ?? Bør man besøke noen andre steder - såfall hvordan kommer man seg lett rundt?
Opal Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Vi dro dit helt i slutten av oktober i fjor, og da var det akkurat blitt litt kjøligere. I tiden før vi kom var det selvfølgelig fint vær.. Jeg brukte bukse og jumper på kveldene, og jeg vil anbefale å ha med det, eller ha en lett jakke man kan ta på seg hvis man blir kald. Kan ikke svare på om det er så mye morsomt å finne på. Vi var bare på Aqualand i Puerto Rico og det som ligger ved Maspalomas. Var også en tur innom det store shoppingsenteret Atlantico. Flere anbefaler å leie bil å dra på rundtur rundt øya, eller bli med på guidet tur, men jeg har så høydeskrekk at jeg aldri mer skal dra på noe sånt Ellers går det både busser og båter, så det er lett å komme seg rundt omkring.
Gjest Gjest_Shorty_* Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Går også båter til Mogan. I hvert fall sist jeg var der. Er ikke mye å gjøre der, men det er en kjempe koselig liten by Kan være greit med bukse og genser om kvelden og bikini/shorts om dagen God tur!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Gled deg, Punky B. Sender en varm hilsen fra GC nå. Fra jeg står opp om morgenen går jeg stort sett i singlet og skjorts, eller bikini. Om kvelden blir det litt kjøligere men som regel har jeg brettet opp bena på jeansen og har en tynn cardigan til å ta over singleten dersom det skulle bli kjølig. Pakket ned ullgensere, flere jeans og alt annet tull fordi jeg trodde det var kjølig her, men det er det overhodet ikke. Har ikke brukt mer enn 1/4 av hva jeg pakket. Ha en kjempefin tur!
punkyB Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for svar til dere alle :-)
Latee Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ta med noen gensere - i tilfelle. Det kan blåse litt på kvelden. Jeg anbefaler sterkt å leie en bil og kjøre litt rundt, personlig synes jeg det er veldig lite å gjøre i Puerto Rico. Kjør opp i fjellene og se dere rundt, masse små koselige landsbyer oppi der. Gå gjennom sanddynene i Maspalomas. Agaete skal være flott. San Nicolas er verdt å se, spis lunsj på en av de koselige restaurantene der. Santa Lucia, Teror, Arucas og Galdar er verdt å se. Dra opp til Las Palmas en dag, veldig koselig by med mange shoppingmuligheter. Gran Canaria har egentlig mye å by på, synd få ikke får sett mer enn de turistifiserte byene.. Endret 26. oktober 2007 av Latee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå