MarianneE Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #1841 Del Skrevet 5. juni 2008 det er varmt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. juni 2008 #1842 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er varmt her også, og hagen står i full blomst :-D Liker du hagearbeid? :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. juni 2008 #1843 Del Skrevet 5. juni 2008 hvilken dip liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1844 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er varmt her også, og hagen står i full blomst :-D Liker du hagearbeid? :smile: Nope, det er det kjedligste jeg vet om. Men jeg liker resultatet etterpå! hvilken dip liker du best? Øh.... ender liksom alltid opp med den vanlige, og igrunn litt kjipe, hollidaymixen med rømme jeg, da. det enkleste er ofte det beste? Evt det kjedligste.... Mann&barn har vært ute av huset i halvannen time nå. Sendte dem på kjøpesenteret for å skaffe jentungen et plaskebasseng, mens jeg har spist middag i fred og ro forran TVen... Men har og brettet sammen litt klær, ryddet hele leiligheten og bestemt meg for å dusje etter TM er i seng. I tillegg har jeg spilt høy musikk, og da mener jeg veldig høy... NICE! Men, det er velfortjent. I +27 grader har jeg gått og gått idag. Måtte opp til broder'n for å slippe ut katta siden han er i Stavanger i helga. Fra byen tok det ca 40 minutter opp, og det frista lite å gå hjem igjen etterpå. Men måtte jo nesten hjem, så jeg tok med meg jordbærjenta mi og slepte meg hjem igjen. Jordbærjenta var Thea Martine for hun har sittet i vogna og spist jordbær idag. Det var enkelt å se etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1845 Del Skrevet 6. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 7. juni 2008 #1846 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) innom med en klem i sommervarmen Endret 7. juni 2008 av Catwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #1847 Del Skrevet 8. juni 2008 innom med en klem i sommervarmen Takker for det. Synd du ikke kunne være med på kino idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. juni 2008 #1848 Del Skrevet 8. juni 2008 Innom med en , håper alt er bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #1849 Del Skrevet 8. juni 2008 Alt er veldig bra! Har sett Sex&Singelliv på kino. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. juni 2008 #1850 Del Skrevet 9. juni 2008 Et stk nattsykepleier innom og suser i nattens mulm og mørke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1851 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for et nattligbesøk. Koselig det... Fy å f å trøtt jeg er idag! Tror jeg sov sammenhengende max 2 timer i natt. Ungen var mye våken, det blåste masse og jeg våknet ca 20 ganger, kikka på klokka og sovna igjen. Selvom det er mandag idag skal vi i barnehagen. Har vært OK å gjort andre ting på mandager, men siden dette er siste mandag før ferien tenkte jeg og gå allikevell. Hmmm.... må gå alt. Har barn som krever litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1852 Del Skrevet 9. juni 2008 Barnet sover- omsider! Hun sovnet igjen under lunchen i barnehagen, så jeg la henne pent og rolig i vogna og gikk istedet for å sitte der. Etter ca 5 meter våknet hun igjen og ville ikke sove etter det. Men nå, som det straks er klart...og der våknet hun. Hva f må til for at hun skal sove ordentlig idag? *henter barn og legger i senga si* Til helga er det klart for: http://www.pit.no altså Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival. Åpningsshowet er et høydepunkt hvert år, men i år- som i fjor ser det ut til at jeg går glipp av dette. Andrè skal jobbe, og alle som er tenkelig å sitte barnevakt skal enten bort eller på PIT sjøl. Sur.... Mamma ringte meg mens jeg var på butikken istad, hun tar med seg Den Nye Store Kjærligheten til helga. Jeg har ikke lyst til å treffe ham. Å, for en positiv dagbok idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1853 Del Skrevet 9. juni 2008 Når jeg tenker på det har jeg lyst til å bli kreativ igjen. Lenge siden sist jeg har satt meg ned og fått til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. juni 2008 #1854 Del Skrevet 9. juni 2008 Innom med en , håper Thea M sovner snart og at dagen blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1855 Del Skrevet 9. juni 2008 tilbake. Thea sovnet i senga si, problemet er at hun må vekkes nå for litt mat slik at det ikke blir tull igjen til kvelden. Uansett er det tydelig aldri bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1856 Del Skrevet 9. juni 2008 Har fått igjen en pose med litt babytøy i str 48 og 50 som min søster har lånt til sin nyfødte. Dette er klær Thea brukte til hun var nesten 3 mnd, min søsters lille er 4 uker og tøyet er for smått alt. Søtt og se på tøyet, alle minnene, alle "husker du da..." osv. Men hva skal vi med det nå? Sønnen til svigermors kusine (vi har mye kontakt) skal ha ei jente om en drøy måned, kanskje de vil ha det. Noe av klærne har jeg plukket ut som f.eks det første vi kjøpte til henne, det hun hadde på da vi reiste fra sykehuset osv men jeg kan ikke ta vare på alt. Jeg skal bare sitte her litt til så skal jeg være litt huslig før jeg skal opp til en nabo i gata over med litt matoppskrifter. Mannen hennes skal ha 40årslag til helga med meksikansk tema, og hun var tom for idèer, så da har jeg litt å bidra med. Ellers er broder'n hjemme fra Stavanger, og det var stor gjensynsglede mellom han og Thea. Søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1857 Del Skrevet 10. juni 2008 *henter meg fram fra side 2* Har vasket klær og alt det som var rosa har blitt lilla på en mystisk måte. Rare greier... Droppa barnehagen idag vi. De skulle på tur og jeg vet at dit de skulle hadde det ikke vært så mye for Thea og se, så vi har vært hjemme og en liten tur til naboen rett over gata hvor Thea har lekt med naboens tantebarn. Når jeg skriver "lekt med" innebærer det at hun har kravla og herja rundt meg. Litt trøtt nå. Siden Thea sov så godt har jeg fått sovet 40 minutter sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #1858 Del Skrevet 10. juni 2008 Tirsdagskveld og klar for QUIZ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. juni 2008 #1859 Del Skrevet 10. juni 2008 Er innom for å kline litt med deg. :kline: Vi bytter på å være den med sløyfe. Hvor gammel er Thea nå? Jeg tror jeg må lese litt i boken din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 10. juni 2008 #1860 Del Skrevet 10. juni 2008 :hoppe:Håper du vinner Quizen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg