MarianneE Skrevet 30. april 2012 Forfatter #15981 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, hurra for de 800!! Garden igår asså.... Snakker om kjekke karer! Jeg synes jo slikt er utrolig flott og se på og lar meg sjarmere i senk av uniformene, presisjonen og hvor stramme de framstår. Denne fikk vi b.la se: Snakker om asså.... Broder'n var forresten i Garden. Ellers har helga gått med til TM i bursdag og Andrè og jeg var på kaffedate sålenge, venninnelunch og fotballkamp igår, andre ting og planlegging av TMs bursdag som skal feires til helga. Idag har jeg fri og har tatt TM fri fra barnehagen. Vi skal oppsøke gamle trakter dvs åpen barnehage der vi gikk før. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2012 #15982 Del Skrevet 30. april 2012 Åh! Garden! Håper dere får en fin dag i åpen barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2012 #15983 Del Skrevet 30. april 2012 Garden er fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #15984 Del Skrevet 1. mai 2012 Åh! Garden! Håper dere får en fin dag i åpen barnehage. Det var veldig koselig! TM og jeg gikk der hver dag da hun var 5 mnd og til hun begynte i vanlig barnehage da hun var fylt to år (2 år i Mai, begynte i bhg i august) og siden det har vi hatt bare små gjesteopptredener under planleggingsdager o.l. TM storkoste seg der igår, hun lekte veldig fint med de yngre barna, lekte med dukker og dukkevogn, laget "mat" i lekekjøkkenet, deltok mer enn aktivt under samling o.l. Og jeg satt og skravlet med de ansatte. AnsattM er verdens skjønneste. Hun ble så glad da vi kom at hun tørket tårene.. Etterpå var det hjem og steke et lass med pannekaker, før TM og jeg bakte boller og fikk koselig besøk av annaB. Andrè reiste på et 1.mai arrangement med bilkjøring ( ) og var hjemme 2.30 i natt. Idag buuuuurde jeg vært på Elixia. Men det er ute og meldt en 16-17 grader. Har så mye mer lyst til og lage en god frokost til oss alle, se 1. mai tog, prøve og utnytte finværet ute i hagen, så tomatfrø på nytt da fjorårets frø ikke vil samarbeide ser det ut til... Kos meg med familien min!! Garden er fantastisk!! Ikke sant? Bare jeg så bussen deres var jeg starstruck.... Og noe av det som imponerte meg er at de var presise. Det var meldt opptreden kl 15.15 og da klokka var 15.15 marsjerte de inn på stadion. Ingen 10 minutters forsinkelse der nei! ...og hvor teit er det ikke at man blir imponert over at noen er presise? Er man blitt SÅ sløsete med tida?? Punktlighet er viktig synes jeg. Dere andre.... HA EN FIN 1. MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mai 2012 #15985 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Kos deg på den fine dagen! Endret 1. mai 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mai 2012 #15986 Del Skrevet 1. mai 2012 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #15987 Del Skrevet 2. mai 2012 Ukas første og siste arbeidsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 #15988 Del Skrevet 2. mai 2012 Heldige du. Skulle ønske det var det for meg også, men her har jeg to dager å jobbe igjen denne uka - fikk riktignok uventet fri i dag da (syk Vesla). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mai 2012 #15989 Del Skrevet 2. mai 2012 Det hørtes herlig ut MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mai 2012 #15990 Del Skrevet 2. mai 2012 Bra du ikke sliter deg helt ut! God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #15991 Del Skrevet 2. mai 2012 Bra du ikke sliter deg helt ut! God helg!!! Ja, ikke sant! Men arkitektene reiser til Amsterdam i kveld og da var det ikke bruk for meg akkurat... Så i morra er det fri; Trening og treffe venninneM etterpå. Veldig koselig! Etterpå er det dugnad i barnehagen, det er kjedelig men en viktig ting! Idag har vi hatt og 20 grader. Har kjøpt is fra isbilen, gjort hagearbeid, TM har ligget i hengekøya og hvilt, tørket en maskin klær... Ordentlig kost oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #15992 Del Skrevet 2. mai 2012 Au... Soleksem på brystet. Smøre, smøre... au au!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mai 2012 #15993 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Isbil Jeg driver og leser Honningfellen av Unni Lindell og der er det en Isbil-mann som er skummel! Endret 2. mai 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2012 #15994 Del Skrevet 3. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #15995 Del Skrevet 3. mai 2012 selvsagt er isbilmannen skummel! Har du sett den totale mengden han har med seg av kalorier???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #15996 Del Skrevet 3. mai 2012 Hvem har vært på vekta idag og lagt på seg 400gr på en mnd? I muskelmasse??? Jeg er dødsimponert over megselv! Har gått ned øøøøørlite i fettprosent, burde gått ned mer der, men faen heller: 400gr i muskelmasse asså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #15997 Del Skrevet 3. mai 2012 Sukk... Den som kunne vært SÅ pen... http://www.kjendis.no/2012/03/20/kjendis/adriana_lima/alessandra_ambrosio/victorias_secret/lily_aldridge/20771996/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2012 #15998 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg hører isbilen i nabolaget nå. Men jeg tror ikke jeg skal ut og se etter den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mai 2012 #15999 Del Skrevet 3. mai 2012 selvsagt er isbilmannen skummel! Har du sett den totale mengden han har med seg av kalorier???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. mai 2012 #16000 Del Skrevet 4. mai 2012 Vi er alle pene Marianne!! Hvorfor skal kvinner bruke 99% av livet sitt på å gå rundt å være misfornøyd med seg selv? irritere og se ned på seg selv, ikke føle seg god nok, ikke pen nok, ikke slank nok, aldri ha noe å kle på seg. Man er den man er og alle er like unike og flotte, og sier man til seg selv at i dag skal være en god dag og jeg er flott, så blir det jaggu en god dag og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg