loffen Skrevet 29. februar 2012 #15641 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper du ikke blir syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #15642 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper du ikke blir syk! Det nekter jeg og bli! Har gått litt til og fra her mellom PC, rydding og kveldsmat laging. Resultatet: -Ryddig, men ikke mer enn så som så. -Har besøkt noen dagbøker -spist en stk ovnstekt laksefilet fra Kiwis God Helg tilbud. Fantastisk god kveldsmat! Andr>è er på årsmøte i Røde Kors, og jeg skal snart hive meg under dyna tror jeg. Først litt TV med fleecemorgenkåpa mi, en kopp med caffeCaramell og så natta tror jeg. Tjukk i halsen og vondt og svelge. Ikkje braaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #15643 Del Skrevet 1. mars 2012 syk..... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars 2012 #15644 Del Skrevet 1. mars 2012 syk..... :-( Ånei. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mars 2012 #15645 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. mars 2012 #15646 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring! Dumme telefonen min som ikke kan sette inn kosesmiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. mars 2012 #15647 Del Skrevet 1. mars 2012 Usj, masse god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2012 #15648 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #15649 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. mars 2012 #15650 Del Skrevet 1. mars 2012 Kokke-MarianneE, jeg trenger litt inspirasjon! Vi er en gjeng jenter som møtes en gang i mnd sånn ca, som regel på dagtid på søndager, til brunch eller hva jeg nå skal kalle det. Vanligvis lager verten noe varmmat, mens de andre tar med salat, brød, kaker e.l. Nå har jeg plutselig fått kastet på meg vertinneansvaret i helga siden hun som skulle ha det har hatt oversvømmelse i leiligheten sin. Så hva skal jeg lage for noe godt? Bør helst være enkelt å lage og ikke altfor tungt siden det er på dagtid, og gjerne noe det er lett å be andre ta med tilbehør til. Tidligere har vi f.eks fått servert pai, risotto o.l. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2012 #15651 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2012 #15652 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring! Tenkte foreslå pai til Juliane.. Kyllinglår da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. mars 2012 #15653 Del Skrevet 1. mars 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mars 2012 #15654 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mars 2012 #15655 Del Skrevet 2. mars 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #15656 Del Skrevet 2. mars 2012 Kokke-MarianneE, jeg trenger litt inspirasjon! Vi er en gjeng jenter som møtes en gang i mnd sånn ca, som regel på dagtid på søndager, til brunch eller hva jeg nå skal kalle det. Vanligvis lager verten noe varmmat, mens de andre tar med salat, brød, kaker e.l. Nå har jeg plutselig fått kastet på meg vertinneansvaret i helga siden hun som skulle ha det har hatt oversvømmelse i leiligheten sin. Så hva skal jeg lage for noe godt? Bør helst være enkelt å lage og ikke altfor tungt siden det er på dagtid, og gjerne noe det er lett å be andre ta med tilbehør til. Tidligere har vi f.eks fått servert pai, risotto o.l. Noen forslag? JA! Og sorry for at jeg ikke har svart før! *Hva med og lage kyllingspyd? Du tar kyllingkjøttdeig og krydrer, trær på grillspyd og steker i ovnen, ca halvtimen på 200 grader. *Du kan og bruke strimler av kyllingfilet og marinere, ha på grillspyd og steke. *Tacobaguetter: Stek baguettrundstykker og skjær dem på toppen, et lite stykke ned slik at du kan åpne dem litt opp med hver halvdel i hver hånd. Oj, så bra forklart!! Ha over tacokjøttdeig og ost, gratiner i ovnen. *Kjøttboller. Bare noe jeg kom på i farta.... Hvordan er formen? Ihvertfall ikke noe bedre. En av de ansatte i barnehagen spurte meg om jeg var syk. Trivelig når det vises... Jeg er ikke snørrete (bare bittelitt) men jeg kjenner meg skikkelig tett i systemet allikevel. Hører lite for det er som om noen har plugga igjen ørene mine. Andrè skal jobbe overtid idag, og han må jobbe i morra og for de skal bygge nytt hyllesystem på jobben. Hvorfor denne helga.... Heldigvis skal han ikke jobbe på søndag. Lurte på og ta turen til søsterG, men jeg vet ikke. Hun var på sykehuset igår og fikk fjernet overflødig magehud etter graviditeter (og hun hadde en del!) og hun er skikkelig mørbanket etter operasjonen og ligger bare og hviler. Det var greit med selskapet, men jeg føler jeg trenger meg litt på og da... Nei, jeg tror ikke det. Denne helga kan bli utfordrende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2012 #15657 Del Skrevet 2. mars 2012 Håper helga blir bedre enn fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #15658 Del Skrevet 2. mars 2012 det gjør den sikkert! Pratet akkurat med søsterG og... hun skal fjerne drenet i operasjonssåret i morra, og skal få en sykepleier på jobben til og gjøre det. Hun kan ikke kjøre bil selv enda siden hun lever på paralgin forte så samboeren hennes kjører. Det btyr og at de må ta med seg ungene. Hvorfor sitter jeg her med dårlig samvittighet over at jeg ikke tilbyr meg og passe dem?' Og søsterG sa klart ifra at det var ike noe jeg skulle tenke på nå. Allikevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2012 #15659 Del Skrevet 2. mars 2012 Fordi jenter er født med dårlig samvittighet... Masse god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #15660 Del Skrevet 2. mars 2012 sant det.... Hatt koselig besøk av venninneJ. TM og jeg ser nå TVprogrammet Dyrehagen, veldig morro. Snart legge meg tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg