MarianneE Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #15601 Del Skrevet 23. februar 2012 Klart! Men det blir ikke billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2012 #15602 Del Skrevet 23. februar 2012 Våryr= tror jeg. Nå er det rent, ryddig og r-velduftende her. Eneste jeg ikke har gjort er rydde klart på barnerommet siden alt ble lempa opp i senga hennes, og legge på sengetøy. Å, så flink!! Nå skal jeg glo på TV litt før jeg henter i barnehagen. Har fri i morra og, så TM har ukas siste barnehagedag idag. Jaja, bra man tenker forskjellig når det gjelder våryr da Jeg tenker først og fremst på sommerfugler i magen og forelskelse og at man oppdager hverandre på nytt igjen. Å så får komme som en følge av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. februar 2012 #15603 Del Skrevet 23. februar 2012 Forelskelse fører ofte .. Myyye Samme om det vinter, høst eller sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. februar 2012 #15604 Del Skrevet 23. februar 2012 Så flink du er MarianneE! Jeg skal fortsette med støvsuginga nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #15605 Del Skrevet 23. februar 2012 Klart! Men det blir ikke billig!! Hm... Ikke bra.. Siden jeg er blakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2012 #15606 Del Skrevet 23. februar 2012 Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. februar 2012 #15607 Del Skrevet 23. februar 2012 For en deilig fridag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2012 #15608 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er virkelig vår i lufta om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2012 #15609 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er virkelig vår i lufta om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2012 #15610 Del Skrevet 23. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #15611 Del Skrevet 24. februar 2012 God morgen skjønningene! Idag skal søsterG og jeg ta med barna på biblioteket. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #15612 Del Skrevet 24. februar 2012 Må komme meg ut av morgenkåpa og inn i klærne. Skal bake jordbær- og appelsin muffins for og ha med på biblioteket. Og siden vi må gå sånn 10.15 så er det bare og hive seg rundt. Har ikke spist frokost heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #15613 Del Skrevet 24. februar 2012 muffins ble bakt og tatt med til biblioteket hvor jeg nå er. Da TM fikk en muffin hjemme tok en bit og sa; -Mamma, dette er ikke noe og spise for små barn. ha ha ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2012 #15614 Del Skrevet 24. februar 2012 God helg Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2012 #15615 Del Skrevet 24. februar 2012 De muffinsene hørtes da kjempegode ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #15616 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Igår var jeg i seng 21,45 siden jeg følte meg igrunnen utslitt etter en lang dag- på en bra måte! For og si det slik... bibliotek, lek på lekeplassen utenfor, en titt i en nyåpnet Lisbeth Dahl butikk (med KUN Lisbeth Dahl saker!) hvor TM og søskenbarna satt pent på rekke og rad i en trapp og spiste kjærlighet. TM og jeg gikk fra søsterG og barna i byen, gikk over bybrua og istedet for og krysse veien med mye trafikk gikk vi snarveien under brua. Der takket jeg min skaper for at TM hadde sherox på idet hun tråkket på en narkosprøyte. Det pleier normalt ikke være slikt under der, rett ved siden av porselensfabrikken. Jeg ble uvel rett og slett. Etter handlinga var vi hjemme kl 16 (vi gikk 10.30) og 16.07 var middagen igang. Etter og spist kyllingfilèt, ris og kremet steinsoppsaus fra Toro. Den sausen var utrolig god!! Så var det rydding av kjøkken, rydding i skapet med vaskemidler&poser, oppvask, vasket ut av komfyren, dusjing av barn, opprydding, vekking av mann som sov før han skulle ut med drosja på natta, og legging av barn. Da hun var i seng gjorde jeg noen småting og fikk endelig satt meg i sofaen kl 20.30 Da var jeg sliten!! Egentlig skulle jeg støvsugd og, men det får jeg ta idag istedet. Idag er det Elixia fra kl 11-12 og jeg tar med meg TM og setter henne på Kidz'n. Hun synes det er kjempe gøy og være med. Det og litt handlig er det vi har av planer idag. APPELSIN OG JORDBÆRMUFFINS 200 gram mel 4 ts bakepulver 200 gram smør romtemperert 4 egg 200 gram sukker 2 ss melk 50 gram finhakkede mandler (jeg sløyfet disse) skal av en appelsin 150 gram jordbær Bland mel og bakepulver sammen. Ha i resten av ingrediensene og bland dem godt. Jeg brukte bare en vanlig ballongvisp. Hell i former og stek på 180 grader i 20-25 minutter. *Jeg brukte frosne jordbær jeg tinte og lot renne av seg i et dørslag. Det gjorde at muffinsene ble litt "blaute" så ferske jordbær i skiver er nok bedre og bruke. *Pga de 4 ts bakepulver hever de ganske mye. Ikke fyll formene så fulle. Jeg fikk 11 vanlige muffins, og en 5-6 som bare var blitt til en svær Men gode er de.... Endret 25. februar 2012 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2012 #15617 Del Skrevet 25. februar 2012 Mornings! Litt før du begynner med dagens gjøremål? Og den oppskrifta di bør du kanskje legge i matboksen, slik at vi finner igjen den når sommeren og jordbærene kommer for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #15618 Del Skrevet 25. februar 2012 Mornings! Litt før du begynner med dagens gjøremål? Og den oppskrifta di bør du kanskje legge i matboksen, slik at vi finner igjen den når sommeren og jordbærene kommer for fullt. God idè! Men jeg trodde ingen brukte den Matboksen jeg. At jeg bare skriblet uten mening.... Nok om det. Noen har vært på Elixia og gått på vekta. Den viste.... -2 kilo! Jeg har gruet meg for Veiedagen (den 1. mars) og derfor tenkte jeg at jeg får bare hoppe i det da jeg var på Elixia idag. Men, og veie seg etter trening er vist ikke og anbefale for da holder vist kroppen på vann og man kan få resultat som viser opptil 10% feil "oppover" Derfor skal jeg tilbake på torsdag og veie meg da. Uansett... -2 kilo på tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. februar 2012 #15619 Del Skrevet 25. februar 2012 Kjempebra! Men er det ikke bedre å veie seg etter dobesøk om morgenen? Da får man jo mye mer stabil vekt, på Elixia på ettermiddagen har du jo drukket og spist opptil flere ganger den dagen... Så du veier nok mindre enn det den vekta viste altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #15620 Del Skrevet 25. februar 2012 jo, det er det jeg og tenker. Derfor skal jeg tilbake på torsdag. Nå veide jeg meg kl 12.10 etter og drukket en del vann på trening. -2 er ikke så mye. Det forteller meg at det jeg gjør er riktig, men at det kreves en liten ekstrainnsats for og få opptimalt resultat. Men ikke idag. Idag skal jeg kose meg med både cola og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg