*Enigma* Skrevet 20. februar 2012 #15581 Del Skrevet 20. februar 2012 Bare sånn kjapt innom via mobilen. Ute er det 2.5 grader, lett regn, vind og jeg skal om en time på Elixia for først spinning så Power. Den power timen er styrke med vekter. 2x45 minutter..... Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. februar 2012 #15582 Del Skrevet 20. februar 2012 jeg bøyer meg i støvet for deg altså, skulle svært gjerne hatt noe av viljestyrken din, for min har tatt en svært laaang ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2012 #15583 Del Skrevet 20. februar 2012 Bare sånn kjapt innom via mobilen. Ute er det 2.5 grader, lett regn, vind og jeg skal om en time på Elixia for først spinning så Power. Den power timen er styrke med vekter. 2x45 minutter..... Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #15584 Del Skrevet 20. februar 2012 Sliten? Jeg tror jeg dør. Spinninga gikk greit, kjørte tungtråkk i perioder så det verket i lårene. Etterpå var det styrketrening med vektstang (med vekter) på skuldrer og 20 knebøy, ligge på ryggen og heve og senke stang med vektskiver, jobbe med manualer ++++ Etterpå brukte jeg 20-25 minutter på og gå hjem. Nå har jeg spist to brødskiver og skal i seng. Yoga kl 9 i morra tidlig. Den angrer jeg litt på nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 20. februar 2012 #15585 Del Skrevet 20. februar 2012 Tren power 1-2 ganger i uka, og du vil snart se resultater! Strammer opp kroppen som bare det! Trente det mye før, og kroppen har forfalt etter at jeg slutta med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. februar 2012 #15586 Del Skrevet 21. februar 2012 Du er så flink! Og som jeg skrev på FB: yoga er sikkert godt for kroppen i dag. Får strekt ut musklene. Men vent til i morgen du... Da er du nok stiv og støl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #15587 Del Skrevet 22. februar 2012 Du er så flink! Og som jeg skrev på FB: yoga er sikkert godt for kroppen i dag. Får strekt ut musklene. Men vent til i morgen du... Da er du nok stiv og støl... Yogaen måtte jeg kansellere etter at jeg våknet med dundrende hodepine. Desverre, jeg savnet det, men orket ikke den anstrengelsen. Etter en tablett i 5tida og en kl 11 så gav det seg rundt kl 12.30. Før det var jeg frossen, skalv og var generelt uvel. Forresten har du rett, jeg kjenner litt til stølheten idag, men ikke så mye. Litt stiv i skuldre og øverste delen av ryggen, men ellers all good. Tok med oss TM på kino igår ettermiddag og så "Pus med Støvler" Den var hyggelig, men selv jeg syntes den var litt rotete i handlingen, men absolutt morsom. For mye action for TM som foretrekker rolige filmer som Ole Brumm, Elias den lille redningsskøyta og Timmy Tid. Hun ville sitte på fanget og gråt litt innimellom, men ville IKKE gå så... Tja.... jeg vet ikke helt hvordan det gikk. Men hvorfor må de ha så grusomt høy lyd på barnefilmer??? Idag skal jeg først på jobb, så møte venninneJ og søsterG på Tullis. Hjemom for og lage middag så til søsterG for og passe tantebarna fra 18-21. Om søsterG er grei kjører hun meg hjem etterpå og da er jeg vel hjemme til 21.30, må jeg ta bussen må jeg ta bussen som går 21.50 fra dem (for tviler på at jeg rekker 21.20) og da er jeg hjemme igjen 22.30, siden jeg må gå fra byen og hjem. Tror jeg skal fri til søsterG.... REFERAT FRA GÅRSDAGENS SAMTALE MED SVIGERMOR Jeg forteller da om trening og matregimet mitt, porsjonsstørrelser o.l..... Svigermor: ...for du er vel sånn sausmenneske du? Jeg:Nja, det kommer vel ann på maten, men egentlig ikke. Svigermor:Men da bruker du mye fløte da? Jeg: Nei, men der og kommer det litt ann på hva slags mat det er snakk om. Svigermor: Men, om du spiser rå kålrabi er det bra og slanke seg på, dessuten er det vanndrivende Jeg Sikkert, men vann er og vanndrivende og sikkert litt bedre. Svigermor: Men de derre kaffe greiene dere kjøper ute? De legger man ihvertfall på seg av. Jeg mener du sånn kaffe latte og slikt? Klart man legger på seg av det, men jeg mener og ha lest at i en slik kaffe er det ca 200 kcal, det er det og mest melk. En slik kaffe inneholder litt smaksirup, en espresso og melk Svigermor: Oj, er det sirup i? Ja, da er det ikke rart det er usunt! Jeg Joda, men drikker man en i uka tror jeg ikke det velter en kostplan. svigermor: Jammen de kaffegreiene dine da som du har i vann og sånn. Jeg: Å, du mener helgekosen min? Sånn kaffe jeg koser meg med på morran i helga bare? ...Å, hei Andrè! ....Puh, det er som om hun prøver fortvilt og finne noe og ta meg på! Jeg vet at det ikke er det som er hensikten hennes men i hennes øyne: Ser hun deg med en brus to ganger med 4 ukers mellomrom er det det du drikker. Punktum. At det kanskje var de to gangene i året du drakk brus.... nei, det tror hin ikke. Svigermor er en flott dame, virkelig. Men litt matt blir jeg for hun går ikke ann og prate med om slike ting. Nok om det. Etter dagen idag på jobb har jeg 4 dager fri gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. februar 2012 #15588 Del Skrevet 22. februar 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2012 #15589 Del Skrevet 22. februar 2012 God formiddag. Kan ikke noe for det, men slik du refererer samtalen med svigermor må jeg bare le. Jeg synes jeg ser og hører dere. Sånne samtaler blir egentlig bare tragikomiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2012 #15590 Del Skrevet 22. februar 2012 Tror jeg hadde funnet andre samtaleemner med svigermor, for å si det sånn Og du og jeg er vel blitt søskenbarn eller noe sånn nå, så da må jeg tilbringe julen med den berømmelige svigermora di etter hvert Kos deg med langfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #15591 Del Skrevet 22. februar 2012 Huff.. synes ikke svigermoren din burde holde på sånn jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. februar 2012 #15592 Del Skrevet 22. februar 2012 Den filmen såg vi på lørdag, likte den godt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #15593 Del Skrevet 22. februar 2012 passer tantebarna. :-) Merkelig hvor mye overskudd man har til andre barn enn sitt eget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #15594 Del Skrevet 23. februar 2012 FinFridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #15595 Del Skrevet 23. februar 2012 Sol... varmegrader... Har vært på Rema og handlet... Kjøpt en strålende gul Krysantemum... Har hengt UT klær til tørk... Skal begynne på Den Store Rydde Og Vaske Dagen... TM er i barnehagen... Today, life feels good!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2012 #15596 Del Skrevet 23. februar 2012 Sol... varmegrader... Har vært på Rema og handlet... Kjøpt en strålende gul Krysantemum... Har hengt UT klær til tørk... Skal begynne på Den Store Rydde Og Vaske Dagen... TM er i barnehagen... Today, life feels good!! Ja, man blir jo virkelig våryr av slike dager med sol og vår og sommer i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #15597 Del Skrevet 23. februar 2012 Våryr forbinder jeg med noe annet enn sang og musikk. Og med støvsugeren i den ene hånda og lufting av tepper er det ikke SÅNN yr jeg føler meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2012 #15598 Del Skrevet 23. februar 2012 Våryr forbinder jeg med noe annet enn sang og musikk. Og med støvsugeren i den ene hånda og lufting av tepper er det ikke SÅNN yr jeg føler meg nå. Hva i all verden forbinder du med våryr da? Sang og musikk kan føre til litt av hvert det nemlig -> -> -> -> -> : -> : -> -> Ja, osv osv...men det er det jeg forbinder med våryr da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #15599 Del Skrevet 23. februar 2012 Våryr= tror jeg. Nå er det rent, ryddig og r-velduftende her. Eneste jeg ikke har gjort er rydde klart på barnerommet siden alt ble lempa opp i senga hennes, og legge på sengetøy. Å, så flink!! Nå skal jeg glo på TV litt før jeg henter i barnehagen. Har fri i morra og, så TM har ukas siste barnehagedag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #15600 Del Skrevet 23. februar 2012 Kommer du og gjør rent hos meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg