MarianneE Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1541 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan noen væreså hjertlig snille og fortelle min kjære datter at: *å holde mor oppe halve natta ikke er populært? *Når hun legges fordi hun er trøtt trenger hun ikke snu seg på magen, for så og grine fordi hun ligger på magen? Inatt vekket hun meg kl.2 av at hun sutra på magen. Da klokka var 3 lå hun bare og var generelt misfornøyd, så da kledde jeg på meg pysjen og satte meg med henne i stolen på rommet hennes og halvsov. Klokka 4 sov hun ikke så da la jeg henne i senga si igjen. Klokka 5 sovna hun etter å gråt i 45 minutter. Klokka 7 var jeg oppe igjen. Skal på helsestasjonen for ny hørselstest på torsdag og tror jeg skal ta opp disse nye uvelkommende nattrutinene. Skal treffe S fra barselgruppa idag for hun må hjelpe meg og finne bursdagsgave til svigermor som fyller 58 i morra. Har ikke peil på hva jeg skal kjøpe. :klø: Blomster og konfekt fikk hun på morsdagen :klø: Plante ønsket hun seg, men hun burde hatt tilnavnet "Plantedødaren" :klø: Klær har hun alt for mye av :klø: Parfymer, sminke, velvære produkter bugner badet av :klø: Oljer og krydder blir ikke brukt (har prøvd) :klø: Hun leser stort sett bare pocket kjærlighetsromaner. Glad jeg skal ha med meg psykisk støtte. Kanskje jeg finner noe spennende på Mamuttsalget :juhu: til henne? I mellomtida slurper jeg litt mer Nescafè caramell Caffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1542 Del Skrevet 25. februar 2008 Bakte brød igår, og hadde da i "Brødmiks" fra den Lille Nøttefabrikken. Det gjorde brødet veldig godt! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1543 Del Skrevet 25. februar 2008 Digger Mamuttsalg! Fikk kjøpt meg tre kokebøker for 136kr. på vei til byen ringte min svoger og sa at han hadde funnet et pent smykke til svigermor som vi kunne spleise på. Heeeelt i orden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1544 Del Skrevet 25. februar 2008 Ellers har jeg fått et dilemma. For noen år siden valgte jeg å avslutte et vennskap (står om tidlig i dagboka her) med ei. Hun hadde ikke gjort noe galt, men av og til må man ta opp status og se hvem som bidrar til noe positivt i livet ditt, og hvem som ikke gjør det. Hun falt kjapt i siste kategori. Nå vil hun gjerna ta opp igjen vennskapet! Ble litt paff over de jeg. Om noen hadde sagt til meg at jeg tror vi har best av og ikke være venner mer, så hadde jeg skamma meg! Hadde ihvertfall ikke kommet etter 4 år og spurt om vi kan være venner nå? Hun vil at vi skal treffes for en kaffe og. Vet ikke hva jeg vil. Føler jeg har det veldig bra uten henne, og treffer jeg henne for denne kaffen blir det bare for å være snill og på falske premisser. Hvordan avviser man folk på en fin måte? Diskuterte det med ei i barselgruppa og hun sa at det går jo ann å ta denne kaffen og se hvordan det går. Jeg har forandret meg på disse 5 årene siden vi var venner, og det har hun og. Tror jeg skal gjøre det slik, så får jeg gjøre opp vennestatusen etterpå. Jo.... det er vel greit sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #1545 Del Skrevet 25. februar 2008 Hekter deg opp på mine innlegg jeg. Har jo sett deg litt rundt omkring. Får lese meg opp etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1546 Del Skrevet 26. februar 2008 Bare å hekte meg på, Skravla! Velkommen som leser... Så litt klaging: Har vært våken siden 2.30 idag!!! Thea Martine har snudd seg (suprise, suprise) og grått og styra værre. Så da har jeg måtte ordne opp som vanlig mens husets herre seg igjennom moroa. Hadde tenkt oss i åpenbarnehage idag, men Thea Martine sover nå og så trøtt som hun var nå tror jeg hun sover en liten stund. Ute regner og blåser det, så jeg tror dagens store aktiviteter blir tur/retur butikken også hjem. Må hoppe ut av pysjen først.... Skal i bursdag til svigermor i ettermiddag, og det blir nok hyggelig. Mine svigers er all righte mennesker så det pleier å være veldig fint. Spørsmålet er bare hvordan jeg skal holde meg våken... Heldigvis er de forståelsesfulle mennesker. Så på TVNorge igår klipp fra noe vi skal på til fredagen: Kristian Valen- Et Musikalsk Kaos Å, som jeg gleder meg til det!! Svigers skal være barnevakt og vi skal reise med Andres bror og samboer. Etterpå skal vi og kanskje spise, gjøre en helaften utav det liksom. Gleder meg. MASSE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1547 Del Skrevet 26. februar 2008 Barn tar ikke hensyn til at jeg vil sitte her. Lurer forresten på å bli en av de som bare går med pysjamas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. februar 2008 #1548 Del Skrevet 26. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1549 Del Skrevet 26. februar 2008 Til tross for den herlige natta har jentungen sovet kun 45 minutter nå. Jeg har ikke engang fått begynt å rydde osv som jeg tenkte å gjøre mens hun sov. Jeg kjenner meg helt matt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #1550 Del Skrevet 26. februar 2008 Barn tar ikke hensyn til at jeg vil sitte her. Lurer forresten på å bli en av de som bare går med pysjamas... Bare heng deg med på bølgen. Bruker knapt noe annet hjemme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1551 Del Skrevet 26. februar 2008 Fant det tryggest å skifte. Tror de på butikken ihvertfall satte pris på det. Nå er jeg fortvila her. Tok opp jentungen, og hu ble lagt på gulvet i stua. Glad og fornøyd begynte hun å tygge på en leke som vanlig. Etter 10 minutter begynte hun å sutre, gjespe og gni seg i øynene. Tydelig trøtt. Men, kunne hun da ikke sovet litt de 15 minuttene jeg lot henne ligge i senga før jeg tok henne opp? Nå er hun tilbake i senga, svett og varm etter å ha illskreket lenge, tilslutt satte jeg meg på gulvet med henne og gråt sjøl. Trodde hun hadde sovnet nå, for hun er stille men hun ligger der og fikler med Lykkedyret sitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har verken min mor eller søster boende i nærheten (mamma bor nærmest med 4 timers kjøring), og svigermor stiller opp så mye ellers at jeg kan ikke mase på henne. Føler meg motløs her. Sliten og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1552 Del Skrevet 26. februar 2008 Har satt på en Turboneger CD som oppmuntring: City of Satan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. februar 2008 #1553 Del Skrevet 26. februar 2008 Håper lille søte barnet får sove i natt, og ikke minst at mammaen hennes får sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1554 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper lille søte barnet får sove i natt, og ikke minst at mammaen hennes får sove! det funka delvis! Sov til klokka var 5!! Lenge det for meg nå. Sitter og prater med ei god venninne på msn nå, hennes 17 år gamle datter skulle overnatte hos ei venninne i nabobyen, Siljan. Siden mora hennes disponerer kontoen har nå sannheten kommet for en dag; Hun hadde ikke overnattet hos venninne, men reist på hotellovernatting i Kr.Sand som ligger 14-15 mil unna!! Venninna mi er mildt sagt sint og skuffa over detteren sin. De har alltid hatt et åpent og veldig godt forhold, og det er første gang 17-åringen har gjort noe slikt. Vurderer å flytte med jentungen til en øde øy nå.... Var i bursdag hos svigermor igår. Fikk ørret og tilbehør til middag, jordbær til dessert og jeg kunne bare sitte og ta det med ro mens svigermor tok seg av jentungen. Gav henne mat, badet henne og slike ting. Har ikke slappet av så mye på lenge, jeg! Ble t.om oppfordret til å legge meg å sove litt, men jeg takket pent nei. Får da være grenser osv.. Idag skal jeg da treffe denne R jeg var venn med tidligere. Lurer på hvordan det blir, og lurer litt på hvorfor hun vil treffe meg. Hadde noen kommet og sagt til meg "Hør her, du er en bra person, men jeg tror ikke vi passer sammen sm venner" Jeg hadde blitt så flau at jeg hadde ikke turt å se på vedkommende etterpå! Men, en kaffe skader ikke, så vi får se hva som kommer ut av det. Øyet mitt er forresten 100% bra igjen nå, så i løpet av helga blir det linser igjen heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #1555 Del Skrevet 27. februar 2008 For en kjedelig oppdagelse din venninne har gjort. Håper det ordner seg med datteren hennes. Ha en fin dag med kaffetreff. Er alltid litt rart når gamle venner plutselig tar kontakt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 27. februar 2008 #1556 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper kaffen smaker godt, om ikke annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1557 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper kaffen smaker godt, om ikke annet... Om ikke annet, ja. God is har de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1558 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå har jeg vært og truffet henne. Det viste seg å være veldig hyggelig! Vi fant igjen tonen fra før, og... det var bare veldig koselig! Tror vi begge har hatt godt av en lang pause. Vet ikke om alt blir som før, eller om hun bare blir en kaffe-venn, men vi får se. Glad jeg traff henne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1559 Del Skrevet 27. februar 2008 Alt klart for quiz-kveld no. 5 her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. februar 2008 #1560 Del Skrevet 28. februar 2008 Håper du koste deg på quiz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg