Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Ah....

Det er et par ting jeg ikke har skrevet om i det siste. KG er så veldig nedprioritert om dsgen, uten at jeg egentlig mener det.

Først, bare for og svare meg selv over her;

TM er drit forkjølt og blir med meg på jobb idag.

Annenhver torsdag reiser jentene på avdelinga i barnehagen i gymsalen, og TM kommer til og hoste seg i hjel så da blir hun med meg istedet.

Hun gleder seg veldig for hun synes det er SÅ stas og være med mamma på jobb.

:ler:

For det andre....

Onsdag i forrige uke var jeg på møte i barnehagen og jeg tok opp temaet TM+søvn.

J fra KUE fortalte at søvnforstyrrelser er hyppigere blant barn med autisme enn blant barn uten, men ikke nok til at man setter det i sammenheng. Trodde hun.

Hun skulle undersøke det litt nærmere til neste gang.

I mellomtiden skal vi registerer søvnen hennes.

Så.... grattis! Dere hadde rett. ;)

Har tenkt på det, at man gjør mange "tabber" noen ganger før man ser at det er en tabbe og at det man gjør ikke funker.

:sjenert:

Og så....

I helgen feiret svigerinneK bursdagen sin.

Hun hadde invitert SA herifra, men verken søsterG eller meg.

Egentlig litt greit for jeg hadde ikke lysrt til og reise, men hadde jeg blitt bedt hadde søsterG og jeg kjørt til Stavanger og gått på festen, men og besøkt broder'n som nå bor der.

Han var bedt på festen, og SA og samboeren tok flyet og reiste.

På søndag fikk jeg vite hvorfor jeg ikke var bedt; Hun -altså svigerinneK- har bedt oss på fest tidligere og da har vi takket nei.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir færre og færre folk på de festene hennes etter hvert da, hvis man ikke blir bedt på nytt hvis man har takket nei på et eller annet tidspunkt. :ler:

Ha en fin mor og datter-dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er ikke de eneste som synes det er komisk.

TM er i fin form så faren for sykt barn er over, for nå.

Har booket spinning kl 19.15 idag.

Det blir bra det. På en måte.

Fryktelig treningsumotivert om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med å lese Gjenferdig av Jo Nesbø? Jeg tror jeg må få lånt den boka av noen. Klarer ikke å vente til den kommer ut i pocket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller MissStiles. Btw, har du skrevet på telefonen?

:rulle:

Eh.... nei, på den tiden satt jeg fortatt på jobb. Altså pålogget på KG via nett. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du kalte boka Gjenferdig, var helt sikker på at det var telefonen din som hadde retta litt. :fnise:

edit: Fikk visst ikke somlet meg til å svare på de første ti minuttene svarvinduet sto oppe. ;)

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du skrev Gjenferdig istedet for Gjenferd.

:sjenert:

:klaske:

Aha, det så jeg ikke. Skjønte ingenting. Lurte fælt på hvorfor du mente jeg hadde skrevet på mobilen. Da var det bare jeg som skrev feil. Det var Gjenferd jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest Gjenferd. :opplyser:

Ikke så mye å rope hurra over egentlig...

:natti: MarianneE! :klem:

:sjokkert:

WHAT???

Den var jo utrolig bra!

Jeg leste den ferdig på onsdag, da leverte jeg TM i barnehagen og reiste rett på Tullis for og lese, lese, lese før jobb.

Jeg gadd ikke gå fra Tullis og til jobben, men tok bussen 4 holdeplasser så jeg kunne lese mens jeg ventet på bussen og satt på den, gikk fra bussholdeplassen med boka under armen og leste med store øyne de siste sidene på jobb mens jeg ryddet ut av oppvaskmaskinen.

Jeg likte den veldig godt!!!

Rakk aldri innom her igår.

Var hjemme fra jobb etter og hentet TM tidlig da klokka var 13.45.

Dalaget vi kakao og pakket kakao, kopper, engangsgrill, pølser ++ i en sekk og gikk til en skøtyebane som ligger et stykke herfra.

Det var :sol: og 5 varmegrader. Deilig!

På skøytebanen møtte vi søsterG og barna som avtalt.

Ungene stod/vakla på skøyter og akte i bakken like ved.

Vi spiste pølse med lompe, drakk kakao og kjente at de +5 gradene ble kjapt -1.

Andrè kom etter jobb også, så på vei hjem handlet vi for helga.

Vi var ikke hjemme før kl 18.

Hadde det kjempe koselig!!

:biggrin: :biggrin:

TM er fortsatt skikkelig forkjølt og brukte natt til fredag på og hoste sånn stygg hoste man kan få på denne tida.

Dermed ble det ikke mye søvn på meg heller.

Så igår da vi kom fra skøytebanen, fyret Andrè i peisen, TM og jeg så på Dyrepasserne på TV og Andrè stelte seg for og reise på byen med svogerØ for og ta "noen" øl siden svogerØ har bursdag på mandag.

Vi jenter møtes på forhånd, pynter oss, har kanskje en middag ute på byen eller hjemme hos noen, før vi går ut og tar noen drinker.

Mannfolk: "Møtes vi i byen og tar en grisefyll på fredag en gang, eller?" :murvegg:

Needless to say; TM var i seng kl 20. Andrè og svogerØ reiste 20.15, halvtimen etterpå sov jeg. Godt!

TM ja...

Stakkars lita.

Hun lå på sofaen på torsdag og så på Knerten. Jeg var på soverommet.

Plutselig hørte jeg et klask etterfulgt av et hyl så gråt.

Da hadde hun klatret opp på sofaryggen, og falt ned og landet på ansiktet.

Hysterisk gråt, neseblod, og fremdeles en rødblå hoven nese ble resultatet.

Stakkars, men jeg har bedt henne om og ikke klatre oppå der sånn ca en million ganger! :fy_fy:

Vi helgehandlet igår, og derfor trenger vi igrunnen ikke ut av huset før i morra når vi skal i bursdag.

Ute er det :regn: og vind så det passer oss ypperlig.

Tenker idag blir det fastelavensbolle baking, film&popcorn, rydding av TM sitt rom (inkludert rydding i lego/puslespill osv...) en dag perfekt for innekos.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen høres helt herlig ut. Ble sittende og mimre tilbake til da jeg bodde på dine kanter av landet. Har mange gode minner fra flotte vinterdager på et islagt vann rett nedenfor huset. Bål på stranda, kakao, pølser, isfiske, bikkjer som storkoste seg i langt bånd (slipper ikke jaktbikkjer løse utennom jaktsesong). :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...