Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med morsdagen, verdens beste TM-mamma! :roser:

:hug:

Søting!!

Skikkelig mandagstrøtt idag.

Allikevel, skal jeg gjøre som BlomsterFinn fortalte på TV akkurat;

Jeg skal gå ut i verden og tenke at jeg er vidunderlig!

Synes forresten alle dere burde gjøre det samme!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

Andre sin familie har aldri gjort noe ut av verken morsdag eller farsdag så det har blitt slik her og.

Men jeg bestemte igår at det er herved gjenninnført.

:Nikke:

Dagen igår ble tilbragt litt hjemme... litt på skøytebanen og akebakke... litt kakao i byen etterpå.

Fin dag!

:)

Nå skal jeg gå tilbake til barnehagen med en pose med ekstra klær jeg skulle hatt med da TM og jeg tok turen første gangen....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte:

På vei fra jobb og mot sentrum idag kom det plutselig en fyr syklende bakfra- og sykler rett i meg!

Og jøss da, slikt kan skje... MEN DA STOPPER MAN OG SIER UNNSKYLD OG SPØR OM ALT GÅR BRA ISTEDET FOR OG BARE SYKLE VIDERE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på yoga, på jobb, hentet i barnehagen, laget og spist middag og så straks på foreldremøtet i barnehagen.

Puh....

Valentinromantikk er det dårlig med her i huset, men jeg lurer på og nedom butikken etter foreldremøtet og kjøpe en Ben&Jerry til oss voksne.

Valentinkos... :ler:

I morra må jeg til byen med brillene til TM som samme gutt som sist gang gjorde sitt ytterste for og knekke.

Han har ikke klart det denne gangen, men det er ikke mye om og gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valentinromantikk er det dårlig med her i huset, men jeg lurer på og nedom butikken etter foreldremøtet og kjøpe en Ben&Jerry til oss voksne.

Valentinkos... :ler:

Det fikk jeg av M. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ny bil!

Og så er du så flink til å trene. Går jo rent lyst til å løpe på Elixia selv, selv om turen fra sofaen og bort til TV-stuen føles som en utfordring om dagen :ler:

God morsdag på etterskudd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen! Ligger i senga og hører på TM som hoster. Hvor stygg hoste skal de ha før de ikke skal i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...